Thomas Lorentzen Skrevet 6. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2010 Har akkurat kommet hjem fra ferie i Dubai, så nå nærmer det seg (Faktisk!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 noen nyttt om kati du skal legge den ut ? Viss ikke kan du sende de texturene til andreas-andy1997@hotmail.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Han laster det opp, Andreas, når han er ferdig, det hjelper ikke og mase, går ikke fortere da. Det er 4 gang du spør om han kan sende det til deg i denne posten , bra ting tar lang tid og lage men, tror nok at han er snart ferdig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 28. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2010 ... og hvis det er OK for Arne, så kan jeg prøve få lastet opp pakken førstkommende helg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne Sundsbø Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Det er helt OK, Thomas . Sjekk at det funker mot siste oppgradering av Norap04_3.zip som kom ut for et par dager siden da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 kan du laste denne opp her på filbilioeket ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 2. april 2010 Forfatter Del Skrevet 2. april 2010 Pakken er lastet opp på Flightsim.no. Opp til Dag og godkjenne nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Andersen Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Flott, gleder meg til å teste den ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 vet ikke om det vil skje i løpet av de neste ukene. Ettersom at serveren der filbibloteket egentlig skulle være er nede. Prøv Flightsim.com også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Well done, Thomas! Nesten synd jeg ikke har FS2004 installert så jeg får sjekka arbeidet du gjør :smile: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Hvad med avsim? Der er stadig flest som henter filer på avsim fremfor flightsim.com. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Ettersom Flightsim.nos filbibliotek er under vedlikehold, så kan jeg hoste filene på min server om du vil det - du kan også få statistikk på antall nedlastninger osv. Ta kontakt om det er av interesse! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 2. april 2010 Forfatter Del Skrevet 2. april 2010 Sendt deg en mail, Werner.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Og du har fått svar. Tror jeg manger noe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Texture Upgrade Gardermoen for FS2004! Da er texture upgrade for Norway Airports Gardermoen ute! Filene er laget av Thomas Lorentzen. Les vedlagt LesMeg.txt for installasjonsinstruksjoner. Klikk her for å laste ned! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Nnnnydelig! Tusen takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 nice Driver og flyr ENGM - ENBR nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Allan Sjøbrend-Rasmussen Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Les vedlagt LesMeg.txt for installasjonsinstruksjoner det fikk ikke jeg, legger jeg bare den i sammen med NA??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Allan Sjøbrend-Rasmussen Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Ikke noen som kan hjelpe meg? :blush: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Du åpner filen gjennom f.eks. WinRAR. Der vil du så finne to nye WinRAR-filer, og en LesMeg.txt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Allan Sjøbrend-Rasmussen Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 fikk det til nå, hadde ikke WINRAR på min pc, sådan går det når alt er lagt inn på nytt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.