Thomas Lorentzen Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Nedpartstexturen av selve terminalen er laget som en *.BGL fil med texture oppå, så plassert ut manuelt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 WOW! sinnsykt bra! Muligheter for å sende denne? evt legge ut ett sted? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne Sundsbø Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 HELT ok at noen kan forbedre texture-filer. Setter pris på det. Men her er min texture på tubene ut til flyene misforstått, Det er 2 tuber inni hverandre. I sceneriet vårt er det tydelig at det er 2 tuber som er forskyvbare inni hverandre som i virkeligheten og at den ytre er lavere, og du kan se hvor den ytre ender inne i den tykkere delen. Det vises ikke her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 At NA for fs9 trenger en oppgradering er uten tvil et faktum, synes dette ble bra jeg Thomas. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Vinje Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Utrolig flott! Har selv forsket litt på dette, men har funnet ut at jeg enda ikke er klar for utviklermiljøet. Da henger jeg meg på Alexander og spør om denne blir gitt ut. Eller kan du i det minste sendt de til meg? Hadde vært evig takknemlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stein-Ove Rud Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Enda en oppdatering fra Thomas L., denne gang terminalen på natterstid... Er flink du Thomas , skal få "ros" når det "kjæm fræææmmen".. Stein-Ove Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Thmas dette ble bare NYDELIG Kan du sende den? andreas-andy1997@hotmail.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2009 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Veldig bra Thomas! Håper virkelig dette er noe du kommer til å laste opp et sted. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stein-Ove Rud Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Blei "snasent" Lorentzen.... :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Wow, kjempe bra arbeid Thomas! Håper dette er noe du ønsker å legge ut for alle! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne Sundsbø Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Thomas, her er forklaring på hva jeg mente, se bildet: Bakkebelysningen din om natten er kjempemessig og en stor forbedring i forhold til vår versjon. Bygnings-texture lager du også mer stilrent. Fortsett, og publiser! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Når publiseres dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 5. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2009 Takk, Arne - ser hva du mener. Har prøvd å oppgradere texturene kun på selve "brohodet" som du nevner, men da jeg lagrer texturen dukker den transparente delen opp som sort i FS. Har du evt forslag til format for at den skal bli transp? Ellers, takker jeg for alle kommentarer folkens. Vet ikke helt når dette kommer, er endel jobbing på OSL om dagen (i det virkelige liv). Er ferdig med østdelen (gate 51,53,50), bilder følger litt senere! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Godt jobbet, Thomas :smile: Se scenery design FAQ'en min om transparens. Det kan være et helsike (derfor jeg har vært så treg med ENGM gatene selv)...men i FAQ står noen parametre som muliges kan funke for deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 5. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2009 Takk, gutta! Her kommer ett bilde av "østblokka" : Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Kan du sende det på mail andreas-andy1997@hotmail.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne Sundsbø Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Veldig bra Thomas! Du kan bare sjekke jetgate1.bmp so eksempel. Fyll inn med farge 0 (eller 0 0 0) , der det er svart. Be så om at farge 0 er helt transparent( ikke nødvendig hvis du ikke lager egen bgl-fil). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge Sakkestad Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Du kunne ikke sendt det til meg også? Email står på profilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Birger Blomvik Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Hei. det som gleder emg stort er at "gamle helter" i N98 og Norske Fyplasser, støtter nye koster. Her har vi absolutt en vinn-vinn. Flott.!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Utrolig fine teksturer Disse vil jeg gjerne ha om de blir gitt ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 26. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2009 Da har jeg fikset tarmactexturer, nye texturer på hovedterminalen (ikke ferdige) og justert farge/transparency på bro/gates. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Veldig veldig bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Disse må du legge ut eller sende til meg ? andreas-andy1997@hotmail.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Han legger de sikkert ut når han er ferdig.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Tar opp denne igjen i håp om en update på hvordan arbeidet går? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Erik Olsen Bru Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Kunne du tenke å sende den til meg hvis den er ferdig? erikobru@hotmail.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Som skrevet litt lengre oppe. Han legger den sikkert ut når den er ferdig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Vinje Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Siden din inbox her på fs.no er full, Thomas, så skriver jeg her. Hvordan går det med prosjektet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Dette ser meget bra ut.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.