Gjest Jon Ola Gisnås Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Fløy fra Taipei (Taiwan) til Hong Kong med DF 727 i TNT cargo variant Ruta var som følger: RCTP SID CAMEO J2 HLG A1 ELATO G581 CH VHHX. Ca 470 nm som er passe i denne kjerra. Har alignet IRS, pushet og startet opp, taxer til R5. Har satt inn MAX EPR og VSpeeds etter tabell. Her får man nemlig ikke stort gratis Flyr stort sett manuelt opp til cruise, da det kan være like mye arbeid å betjene autopiloten Spessielt mtp vertikal performance. Her blir det dog en liten pause mens AP holder FL290 og IRS får navigere. - På veg nedover, målet er 8000 fot ved CH VOR (Cheung Chau), som er 15 nm unna her. Over på VOR/NDB/LOC resten av veien, og manuell flying Så noen shots fra turn og final på RW13, VHHX. Helt hysterisk artig approach dette her, litt brei men det order seg - - Legger ved et bilde prosedyren: Ha en god kveld/natt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 2. desember 2009 Premium Medlem Del Skrevet 2. desember 2009 727 er nesten warbird :grin: . Fløy den mye i FS9, og har grublet litt på om jeg skal la CS få noen dollar til fra meg? Flott reportasje, og fine nattstemninger. Instrumentbelysningen er noe av det fineste jeg har sett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jon Ola Gisnås Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Takk for kommentar Ernst. Jeg ville ventet litt om jeg var deg, DF driver å utvikler en 727 for FSX Om du ikke har tålmod til å vente så... Anbefaler uansett å installere freeware CIVA INS om du går for alternativet eller generelt old-school hevy metal Litt jobb å sette seg inn i, men du verden for en nytte verdi.. Vurderer selv å lage en liten "tutorial" når det gjelder INS og DF 727, vi får se.. Om interessen melder seg så kanskje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.