Gå til innhold

C17 på ENGM ?


per berge

Anbefalte innlegg

Når jeg sto ute å røyka nå var det en maskin jeg banner på var C17 som sirkla over huet på meg. oen med mer inngående kunskap om det var riktig observert? Etter hva jeg kunne se både med blotte øye og min ringe lille kikkert måtte det ha væet det.

Den kom inn over rett over huset her på Lørenskog, dreide mot sør i forholdsvis lav høyde før den retta snuten hitover igjen og fortsatte sannsynligvis mot Gardermoen. Den var ikke noen smålåten maskin akurat :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk god sikt til bla, vingeprofilen og den hang akurat sånn som på C17 i tilleg til den karakteristiske profilen på sjerten kan det ikke vært noe annet. Det skulle hærenfløtte meg ikke overaske meg om det er i anledning President Husain Obama besøket. Secret Service og Norsk politi gjennomfører vist en sikkerhets sjekk nå om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...