Gå til innhold

Norwegian Eagles - Air Force One!


Ivar Skaugstad

Anbefalte innlegg

Ja, da skulle du vært MYE klarere på hva du ga et OK på.

For meg var den KLOKKEKLAR når beskjeden var "du får det som du vil" rett etter at jeg requestet det. Og jeg var 100% spesifik i min request, som var som følger: " I would actually request a CD from T/D down to final approach fix for 19R".

Som nevnt, ikke første gang jeg gjør dette, og ikke blir det siste. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Ja' date=' da skulle du vært MYE klarere på hva du ga et OK på.

For meg var den KLOKKEKLAR når beskjeden var "du får det som du vil" rett etter at jeg requestet det. Og jeg var 100% spesifik i min request, som var som følger: " I would actually request a CD from T/D down to final approach fix for 19R".[/quote']

 

Siden du absolutt vil dra dette videre kan jeg jo nevne min side av samtalen :)

 

Jeg sier til deg at du kan starte descend når du er klar til FL120. Du svarer med at du ikke vil starte descenden før T/D som er enda noen mil til og kunne også tenkt deg CD til FAF.

 

Det forstod jeg som at du var i tvil om hva "when ready" betyr eller om du fikk det med deg at "when ready" ble nevnt. Derfor svarte jeg at med en "when ready" kan du starte descenden når du er klar, "do as you wish".

 

Jeg kan ikke se der hvor jeg har klarert deg for CD ned til FAF og at du skulle fortsette direct FAF. Som du også kan se på screenshot nr 2 på forrige side så står FL120 i taggen din, ikke 4000 feet.

 

Jeg tror vi kan konkludere med at dette er en misforståelse, og jeg tar selvkritikk på bruken av "do as you wish" selv om det var nevnt isammenheng med når du kunne starte descend.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Opprett ny...