Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 27. november 2009 Premium Medlem Del Skrevet 27. november 2009 Æ bare nevner det......... ....øøøh, det var nok litt tidlig på mårran da jeg laget bildet, det handler selvsagt IKKE om Super Fortress, men om Flying Fortress. [color:#CC0000]Altså en SUPER happening med B-17G Flying Fortress ..... [/color] :crazy: . Sjekk også tråden til Gunnar, B-17 liveries. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 .....Og vi gleder oss! :grin: :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 27. november 2009 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 27. november 2009 For de som synes det er for drøyt å gå til innkjøp av B-17, men som er i besittelse av Spitfire, Mustang, eller P-47,..... [color:#3366FF]VI TRENGER ESKORTE[/color] :whistle: . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Næss Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Finnes det noen gode freeware versjoner av de flyene Ernst? Eller funker det å bruke Mustangen som kommer med Acceleration? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 28. november 2009 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 28. november 2009 Er redd de fleste freeware er "portovers", og selv om de funker vil jeg fraråde å blande inn FS9-deler i FSX. Ellers kan du sikker fly Reno-Mustangen i mangel av noe bedre, men jeg tror du kommer til å slite når vi kommer opp i høyden. Denne Mustang-varianten er jo spesialombygget for stor hastighet i bakkehøyde . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Næss Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Får ta den ut på prøvetur å se hvordan det går, ellers så kanskje jeg blir nødt til å dra kortet på den billigste B-17 modellen. Er den vanskelig å fly? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 28. november 2009 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 28. november 2009 ellers så kanskje jeg blir nødt til å dra kortet på den billigste B-17 modellen. Er den vanskelig å fly? Tror ikke det, så snart disse old lady`s er i lufta pleier de å oppføre seg pent. De var jo konstruert for at unge, nyutdannede piloter skulle fly disse med knapt 200 timer i loggboka. Jeg har ikke denne modellen (jeg flyr A2A sin), men Gunnar har begge og skryter like mye av begge to. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Næss Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Reno-Mustangen holdt nesten 250MPH i 35000 fots høyde, men er ikke helt sikker på hva jeg gjør enda. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.