Gå til innhold

The Super Multiplayer

Anbefalte innlegg

• Premium Medlem

Æ bare nevner det.........

sup.jpg

....øøøh, det var nok litt tidlig på mårran da jeg laget bildet, det handler selvsagt IKKE om Super Fortress, men om

Flying Fortress. [color:#CC0000]Altså en SUPER happening med B-17G Flying Fortress ..... [/color] :crazy: .

Sjekk også tråden til Gunnar, B-17 liveries.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Premium Medlem

Er redd de fleste freeware er "portovers", og selv om de funker vil jeg fraråde å blande inn FS9-deler i FSX. Ellers kan du sikker fly Reno-Mustangen i mangel av noe bedre, men jeg tror du kommer til å slite når vi kommer opp i høyden. Denne Mustang-varianten er jo spesialombygget for stor hastighet i bakkehøyde ;) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Premium Medlem

ellers så kanskje jeg blir nødt til å dra kortet på den billigste B-17 modellen. Er den vanskelig å fly?

Tror ikke det, så snart disse old lady`s er i lufta pleier de å oppføre seg pent. De var jo konstruert for at unge, nyutdannede piloter skulle fly disse med knapt 200 timer i loggboka. Jeg har ikke denne modellen (jeg flyr A2A sin), men Gunnar har begge og skryter like mye av begge to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...