Pasi Jorgensen Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Widerøe har kjøpt en ERJ fra Skyways, den skal brukes på utenlandske ruter og noen ruter innenlands. [size:8pt]([color:#CCCCCC]hele widerøe-ERJ saken er selvsagt fiktiv[/color])[/size] Og så, ett bilde av en av naboene's ERJ Om det skulle være noen ERJHeads som fikk lyst på nye drakter til doningene sine, så send en PM. Finncomm må jeg fixe litt på, ellers er den vel klar ganske snart. Har også en Cirrus Airlines som er snart ferdig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Utrolig flott! Den Widerøes maskinen tok seg faktisk godt ut i disse fargene. Godt jobbet! Tar du oppdrag for hvilken som helst ERJ maskin? :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Den WIF'en skal flys mye tenker jeg, well done :smile: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 26. november 2009 Forfatter Del Skrevet 26. november 2009 Takker Tjaaa, ikke umulig det, det er heller ikke umulig at jeg allerede har de du tenker på...på tapeten? På tapeten: *City Airlines (3 forskjellige liveries) *Skyways *Swissair *Crossair Cirrus og Finncomm er 99% ferdig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Jeg må si du er produktiv! Du har nok ikke vært inne på tanken engang, men Frontier Flying Serive VA er inne på tanken med å skaffe oss en eller annen Embraer.. VI kan bli DIN offisielle flag carrier Pasi! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 26. november 2009 Forfatter Del Skrevet 26. november 2009 Aha, holder på å lage basen deres i Seattle. Hvilken "outlay" bruker dere på flyene da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Vi har per dags dato ingen Embraer i flåten, men det kan jo endre seg om vi kan få æren av å fly med noe som er håndlaget av deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 26. november 2009 Forfatter Del Skrevet 26. november 2009 Skulle vel ikke by på nevnverdige problemer den der Du får vel bare begynne å planlegge hvordan du skal løse det finasielle mtp anskaffelse av en ERJ til VA'et Trenger font, farge® og logo, send de til scarp1@start.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Skal forhøre meg med Kjetil som har stått for de øvrige paintene våre. Er det mulig å kunne få gleden av å se ERJ-135BJ i disse fargene? Pengene har vi alltids i orden, både til innkjøp av fly og litt ekstra til deg. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 26. november 2009 Forfatter Del Skrevet 26. november 2009 Ja det er vel en fordel at fargene matcher resten av flåten BJ? Er det legacy du tenker på? Det er vel en seperat produkt hvis det er wilco/feelthere du tenker på, desverre har jeg ikke den Er jo en 135 i denne pakken også, men ikke en BJ. Kan jo se om jeg inner paintkit til BJ'en og se hva som er mulig...men ingen garantier. [size:8pt]Og for de som nå har småfnist seg gjennom referanser til BJ's (skittne tanker), så er det Business Jet det står for...ikke det "andre"[/size] :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Tok nettopp en telefon til Embraer for å forhøre meg om pris etc. Synes ERJ serien var noe dyr i forhold til hva de leverer med tanke på payload. Vi har lenge sett på EMB170. Jeg har derimot fått ordnet meg med en demotur av ERJ-135, så vil komme tilbake til dette når jeg har fått gjennomført denne turen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 27. november 2009 Forfatter Del Skrevet 27. november 2009 He he, nå skal man jo ikke bestandig henge seg opp i pris, jeg vet at piloter og (viruelle) passasjerer ville satt pris på en så flott maskin som dette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Utrolig lekker! Har ennå ikke fått noen demotur ennå desverre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 28. november 2009 Forfatter Del Skrevet 28. november 2009 Takker, joda den er både lekker å se på og lekker å håndtere Forøvrig en liten teaser, jeg tok meg friheten til å leke litt med layouten, som du ser så henger widerøe fargene igjen på motorene og bakerste del av skroget. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 28. november 2009 Premium Medlem Del Skrevet 28. november 2009 Her er gutta i gang med sin ustoppelige kreativitet :grin: Men jeg må innrømme at Widerøe burde vurdere en slik variant (både fly og paint). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 28. november 2009 Forfatter Del Skrevet 28. november 2009 Her ligger man ikke på latsiden nei, må jo ha noen 'lokale' farger på denne fantastiske kjerra og da kan man ikke vente på paintkit eller håpe at McPhat skal oppfylle noen ønsker, så da er det bare å dra fram malerkosten :grin: Ja Widerøe skulle ha hatt noen jet's i stallen, får håpe de blir inspirert over denne re-painten Siste kreasjon, nok en nabo...eller, en eldre utgave er nok mer korrekt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Paulsen Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Jøsses, ja du står på Pasi! Jeg er vel kanskje ikke utpreget drakte-type, men Widerøe hadde unektelig vært litt kjekt å ha, og det så jo veldig bra ut. Frykt en PM fra meg innen kort tid! Har vi forresten hørt noe mer om update til dette flyet? Ivar SkaugstadVi har per dags dato ingen Embraer i flåten, men det kan jo endre seg om vi kan få æren av å fly med noe som er håndlaget av deg. Jeg tror en ERJ hadde kledd deg som liker å fly oppi Alaska Ivar (hvor det er mye vær). Jeg syns i alle fall det er et veldig artig fly å ha med å gjøre, ikke minst når det er ruskevær. Som feks da jeg fikk tildelt crosswind opp mot 50 knop på final inn til Ørland. :whistle: Replay av det her: [video:youtube] Vet dog ikke om FS passenger, ol, hadde satt pris på den landingen der altså, men jeg syns i alle fall det er morsomt, og jeg har nå også lært hvor grensene går for rudder. (Dvs litt under det jeg prøvde å lande med... :grin: ) Men kom da ned, og holdt meg på rullebanen, såvidt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Utrolig stilig Pasi! Jeg må innrømme at ERJ'en passet i disse fargene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 28. november 2009 Forfatter Del Skrevet 28. november 2009 Ja de sier jo at man skal stå på så lenge man har helsa Er snart ferdig med de, så er det nedpakking og opplasting....men fortsatt kun tilgjengelig via PM. Updates, nei, de sier at siden ingen av bugs'a er "delbreakers" så skal de forsøke å samle sammen så mange bug's som de klarer før de slipper patchen, det for å unngå ørtogførti patcher rett etter hverandre. Noe jeg forsåvidt er enig i, det eneste jeg savner er faktisk T.O config knappen i VC, men den skal nå kun fyres av bare 1 gang pr flight så det går greit å bruke 2D panelet til det. Forresten så blir det 2 fly i første patch, en med yoke i VC og en uten. Ja det er en herlig maskin dette, foruten noen tester i forbindelse med carrier op's, så har det utelukkende gått i ERJ'ing :grin: @Ivar: ERJ'en passer alt (jada, er litt entusiastisk...i lykkerus...begeistret og kanskje upartisk, men dette synes jeg er bortimot noe av det morsomste og kanskje det beste jet-addonet til FSX på lange tider). At flyet ikke har VNAV eller autothrottle gjør jo tingene..og hverdagen, bare mer interesant og "actionfylt", så hvis man er "avhengig" av full automat så bør man nok styre unna denne kjerra. Liker man å tukle med knapper og ta del i flyturen som pilot, for her må man være med og passe på hele veien, ja da er dette morro for alle pengene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 28. november 2009 Forfatter Del Skrevet 28. november 2009 Og ennå en til, Crossair + en liten oppdatering på Frontier, kanskje motorene burde vært hvite...eller sort? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Fy flate hvor nice den ERJ'en ble i våre farger! Bra jobbet! Tror vi skal ha ett aldri så lite budsjettmøte her i dag! Var stilig med rødfarge på motorene, men tror svart hadde passet bedre med resten av liveryet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Hagen Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Du bare må lage Norwegian og SAS!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 29. november 2009 Forfatter Del Skrevet 29. november 2009 Tanken har streifet meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald Strand Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Flotte painter Pasi Liker spesielt den skitne effekten! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2009 Takk! Her er siste paint til 145 serien, ihvertfall offisielt den siste Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Pedersen Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Utrolig pent Pasi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2009 Takker og bukker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Hagen Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Kan ikke se bilder her. Hvilken paint er den siste? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Pedersen Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Den siste er LOT. Polsk så vidt jeg vet..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2009 Jupp...det er LOT, Polish Airline. Jeg tror jeg har fått dekket alle europeiske painter som ikke fulgte med flyet, eller fra McPhat. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.