A L Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Heisann! Jeg skal ha min forhåpentligvis siste tower trening på Gardermoen 1. desember kl 20.00 - 22.00 lokal! Jeg trenger litt trafikk for å bevise at jeg er klar for utskjekk Alexander Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Får prøve å ta turen innom da, slik at du får litt trafikk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mateusz Kostrzewa Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Da tar jeg ENGM_APP, og det er utsjekk i tårnet på Værnes, så som jeg skrev på andre posten, ENVA-ENGM / ENGM-ENVA er en fin rute ikveld... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2009 Flott Mateusz! Takk for det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2009 Da var jeg ferdig og klar til utskjekk. Takk til alle som kom og fløy. Hadde trafikk i massevis! Takk for det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Flotters Skal i hvertfall prøve å få kommet en tur når du skal ha utsjekk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.