Kristian-Mikkelborg Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Om jeg har fått ordna meg en bra spillpc til den tid, å satt meg litt inn i FS, blir jeg med! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddvar Johan Martinsen Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Hei Flott, har jeg mulighet, skal denne helgen prioriteters Må nesten benytte annledningen til og skryte litt av den FLG09, dæven dere var proffe, og dyktige i og få ordnet ett annet lokale til tross for at det orginale lokalet ble stengt. DET står det dyp respekt av. Og FLG09 i sg selv var jo også ett fint opplegg med mange hyggelige mennesker og gode forhold.. Men jeg tror jeg bestiller meg hotellrom neste gang, tror jeg begynner og bli litt gammel for og sove på gulvet når søvnen tar en.. Det var noe man klarte før det, når man var litt yngre i kroppen.. Men som sagt, ett kjempeopplegg dere hadde der og all ære til dere som sto bak og gjorde det mulig med ett såpass hyggelig og bra opplegg som det som var tilfelle. Oddvar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Maaland Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Im in! Må snart bestille fly billetter da:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Erik Nygaard Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 mhm gjerne det ?? :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 da skal jeg kanskje snart bestille biletter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Blire sim denna gangen a? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Hei. Synes dere skal vente med bestilling av biletter litt til. Vi er fortsatt ikke helt i mål med kontrakt, men det ser bra ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Eg får gå i mekling med madammen om å få permisjon denne helga :grin: Burde vel kanskje klare å lure meg unna dei to første dagane i pappaperm. Men kven veit. Kvinnfolk er rare dyr :grin: Tenk å kalla FS for nerding... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Andreas, mener ikke og være slem her, men det er en aldersgrense på 16 år. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 ... Med mindre du skaffer deg verge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Ahaa, det er sant! Jammen, da må du bare skaffe deg verge Andreas :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Lundby Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 NEEEEI!!!! Jeg er i USA dette året Vær så snill å la det være et i 2011 også :cry: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K L Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Kan noen være verge for meg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agnor Bertheussen Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Jeg kan være verge for deg, Kenneth så skal du se hvor bra det går! ; ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius91 Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Dette er nok ikke noe for meg, men lykke til Imponert over Geir og de andre ildsjelene som står bak dette, stå på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Ramberg Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 yet again så kan jeg si: I`m there:-D blir det samme sted som sist eller på flysamlinga?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Om jeg har perm så skal jeg komme garantert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 I am there, 1 dag før og 1 dag etter og hele tiden i mellom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.