Gå til innhold

Hold av helgen 8-10 Oktober 2010.


Gjest Geir-Finstad

Anbefalte innlegg

Hei

 

Flott, har jeg mulighet, skal denne helgen prioriteters

 

Må nesten benytte annledningen til og skryte litt av den FLG09, dæven dere var proffe, og dyktige i og få ordnet ett annet lokale til tross for at det orginale lokalet ble stengt. DET står det dyp respekt av. Og FLG09 i sg selv var jo også ett fint opplegg med mange hyggelige mennesker og gode forhold.. Men jeg tror jeg bestiller meg hotellrom neste gang, tror jeg begynner og bli litt gammel for og sove på gulvet når søvnen tar en.. Det var noe man klarte før det, når man var litt yngre i kroppen..

Men som sagt, ett kjempeopplegg dere hadde der og all ære til dere som sto bak og gjorde det mulig med ett såpass hyggelig og bra opplegg som det som var tilfelle.

 

Oddvar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir-Finstad

Hei. Synes dere skal vente med bestilling av biletter litt til.

Vi er fortsatt ikke helt i mål med kontrakt, men det ser bra ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg får gå i mekling med madammen om å få permisjon denne helga :grin: Burde vel kanskje klare å lure meg unna dei to første dagane i pappaperm. Men kven veit. Kvinnfolk er rare dyr :grin: Tenk å kalla FS for nerding... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...