Gjest Geir-Finstad Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Da kan jeg fortelle at jeg har organisert litt i forhold til FLG 2010 og ber de som synes dette er stas om og holde av denne helgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 oi oi. CHECK Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Haha, da blir det FLG i stedet for bursdagsfeiring, lett! 8-10. er notert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Ser man det! Den helgen skal jeg nok klare å holde av ja! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Birger Blomvik Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 BB er med ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 SH er med, denne gang uten BB som verge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Her må jeg vel se hva jeg kan få til, ja, for mest sansynlig er jeg da tilbake i Norge. Det blir i så fall første gang på FLG... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole jonny.Snarheim. Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 :cry: :cry: :cry: Geir Ove!! ÆLGJAKTA. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 SAY WHAT?! 8-10 Oktober, jeg kommer garantert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Hm, får se hva jeg gjør til nesteår, men vi får se. Kansje det blir no av. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Sæther Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Helgen er satt av.. å denne gangen kommer jeg GARANTERT! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 JEG ER MED. Makan til pågangsmot er det lenge siden jeg har sett. Stå på Geir Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Klepp Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Gode muligheter for at jeg MÅ oppleve det igjen ja Bra "insj"! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Petersson Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Midt i elgjakta! Men man må jo prioritere, elgen er i skauen helga etter også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Hyggelig å høre at det blir FLG neste år! Må vel snart gjøre min deby der... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Helberg Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Hyggelig. Riktig nok bursdagshelgen min, som i år.... men neste år fyller jeg ikke rundt så da er det muligheter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Henriksen Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Jeg er med, flott at dere får til FLG i 2010 også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Jeg er garantert der neste år, den gangen skal jeg fly litt mer enn en gang he he. Håper dere får ordnet på Clarion Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 skal kanskje komme jeg også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mateusz Kostrzewa Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Fint å høre Dato notert.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Hassel Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Jeg er med! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Hei folkens, det vil ikke komme noe mere informasjon rundt dette før i Januar, men fasiliteter er booket, og div sammarbeids partnere er på banen. Så jeg kan bekrefte at FLG2010 er en realitet denne helgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Sæther Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 ypperlig.. aldeles fantastisk.! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Birger Blomvik Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 For å spørre; Blir det på Clarion? Jeg må si at opplegget på hotellet var terningkast 6. Lett tilgang til mat, flotte rom og saler samt muligheten til noe attåt. Det å ligge på gulvet i en hanger eller etc blir ikke det samme..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Jeg kommer garantert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Luiggi Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Blir jo 16 innen da, så blir ikke noe problem å kommme :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Elvheim Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Kjempe! Skal gjøre mitt ytterste for å komme enda engang, var kjekt å vere med i år. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Det blir clarion ja..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Birger Blomvik Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Meget bra Geir-Ove. Meget bra .... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Herlich! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.