Andreas Stangenes Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Hei. Jeg hadde lyst til å prøve meg på dette flyet og har brukt det litt på final approach engm 01R øvings-savet mitt. Ganske stilig fly! Men her er greia: Når jeg bruker rudder pedals på bakken så går nose lights motsatt vei. Altså svinger jeg til høyre går lyset til venstre. Er det normalt? Nr 2: Jeg forsøker å ta av fra TNCM, men flyet begynner bare å svinge til venstre uten at jeg kan ta kontroll (høyre rudder har ingen innvirkning). Tanker? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 15. november 2009 Premium Medlem Del Skrevet 15. november 2009 Høres ut som du prøver deg med default Goose? Den er ikke noe å samle på, og har faktisk en del "bugs". Prøv heller DENNE så får du ei "gås" med mye bedre flyegenskaper og herlig lydkvalietet . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Stangenes Skrevet 15. november 2009 Forfatter Del Skrevet 15. november 2009 Hey kult! Tusen takk! Jeg skal laste den ned ganske snart. Akkurat nå ligger jeg i senga og skal skrive på en oppgave Vil mye heller ut og flyyy! Ciao Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.