Gå til innhold

I like it dirty .

Anbefalte innlegg

• Premium Medlem

Tasmania og Launceston er aktuell for dagens MP-fligt, så jeg måtte innom for å klarere landingstillatelser m.m. Det er ikke bare å komme deisende med en skokk sjanglende Goose sånn uten videre :grin: . Siden jeg bor i nærheten, benyttet jeg den enkleste farkosten jeg har i hangaren, A2A Piper Cub. Som vi kan se av bildene, begynner den å bli velbrukt, og her i Australia er det ikke til å unngå at man blir noe møkkete, slik vi bruker flyene.

dir1.jpg

dir2.jpg

dir3.jpg

dir4.jpg

dir5.jpg

dir7.jpg

En billig og grei måte å vaske seg på føttene :grin: .

dir8.jpg

dir6.jpg

God helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Premium Medlem

Takkeråbukker.

Ahh, lekkert! Ser ut som en gøyal søndagstur!

Håper det blir enda mer gøy i kveld, da blir vi en kanskje en hel gåseflokk på flukt :grin: .

Flott cub der der..Regna med den er nypolert til kveldens MP økt eller..

he he, Cub`n må nok holde seg hjemme sammen med Heidi, i kveldens MP-økt er det ikke rom for nypolerte småfrøkner.

Da tar vi frem monstergåsa, og heller ikke DEN er redd for å bli møkkete :grin: .

goose.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Premium Medlem

..... sorry, jeg har vært ute ei stund.

Ernst er det greit med normal tidssone, dvs norsk norsk realtid her, eller skal jeg sette mp til dagslys der nede?

Vi trenger dagslys, men jeg prøvde en flight i Tasmania på onsdagskvelden, og da var det fint mårralys og klar himmel

kl 20.30 norsk tid :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...