Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 15. november 2009 Premium Medlem Del Skrevet 15. november 2009 Tasmania og Launceston er aktuell for dagens MP-fligt, så jeg måtte innom for å klarere landingstillatelser m.m. Det er ikke bare å komme deisende med en skokk sjanglende Goose sånn uten videre :grin: . Siden jeg bor i nærheten, benyttet jeg den enkleste farkosten jeg har i hangaren, A2A Piper Cub. Som vi kan se av bildene, begynner den å bli velbrukt, og her i Australia er det ikke til å unngå at man blir noe møkkete, slik vi bruker flyene. En billig og grei måte å vaske seg på føttene :grin: . God helg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Ahh.. en helt herlig paint på den Cub'en. Gjett om jeg gleder meg til i kveld når vi skal på gåsejakt Likte måten du vaska hjula på, det er standard prosedyre for oss bushpiloter det Godt alle landingstillatelser er i orden til vi kommer, bare vi ikke skremmer helt vettet fra de slik at vi ikke får komme tilbake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 15. november 2009 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 15. november 2009 bare vi ikke skremmer helt vettet fra de slik at vi ikke får komme tilbake He he, blir vi mange nok tenker jeg motorlyden vil lamme halve Tasmania :grin: . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Eller så kommer de til å oppføre seg som noen tasmanske djevler der de står og bjeffer mot oss :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Ahh, lekkert! Ser ut som en gøyal søndagstur! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Flott cub der der..Regna med den er nypolert til kveldens MP økt eller.. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 15. november 2009 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 15. november 2009 Takkeråbukker. Ahh, lekkert! Ser ut som en gøyal søndagstur! Håper det blir enda mer gøy i kveld, da blir vi en kanskje en hel gåseflokk på flukt :grin: . Flott cub der der..Regna med den er nypolert til kveldens MP økt eller.. he he, Cub`n må nok holde seg hjemme sammen med Heidi, i kveldens MP-økt er det ikke rom for nypolerte småfrøkner. Da tar vi frem monstergåsa, og heller ikke DEN er redd for å bli møkkete :grin: . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Ernst er det greit med normal tidssone, dvs norsk norsk realtid her, eller skal jeg sette mp til dagslys der nede? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Vi må nok ha dagslys der nede om du kan fikse det Geir Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 15. november 2009 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 15. november 2009 ..... sorry, jeg har vært ute ei stund. Ernst er det greit med normal tidssone, dvs norsk norsk realtid her, eller skal jeg sette mp til dagslys der nede? Vi trenger dagslys, men jeg prøvde en flight i Tasmania på onsdagskvelden, og da var det fint mårralys og klar himmel kl 20.30 norsk tid . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.