Gå til innhold

747-400RR Lander i storm


Anbefalte innlegg

Jeg tar kommentarene om mørket til orientering, og skal passe på det neste gang. Med det sagt så er det nok av filmer om 747 som lander i dagslys. Dette skulle være en litt mystisk/trollsk film, men jeg skulle kanskje heller ha valgt å flydd i skumring enn om natta.

 

Jeg må forresten anbefale å se den i fullskjerm da jeg heller ikke kan se noe hvis jeg ser den i vanlig størrelse på youtube.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns den var kul jeg Andreas. Og detaljene satt jo som ett "smell" iblant ikke minst ved tuchdown der det tordna samtidig med hjula satte bakken. Att det er potensiale for å forbedre er nok noe du fikser etterhvert skal du se. Har sansen for de som lager video med en litt annen vri enn røkla. Som du sier er nær alle FS video laget i enten dagslys eller solnedgang (etter REX kom på markedet) så jeg gir deg kredd for både kreativitet og detaljer.

Jobb videre med audio-video teknikken så blir det nok mange fine video fra deg tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for konstruktiv kritikk :) Nå har jeg fått installert mitt mye skjermkort (hd4890), og gfx'n har blitt mye bedre. Nyter fine detaljer, men må nok skru ned litt på dem for å få opp fps'n ved filming. Hva bør en ligge på når man filmer?

 

Nå er jo musikksmak som baken da, men hva tenkte du spesfikt på når du sier den ikke passer? Flere har sagt det, så må jeg jo høre :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...