Aslak Iversen Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 http://e24.no/naeringsliv/article3364116.ece Noe må de finne på med denne maskinen som de leide inn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Dreyer Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Haha, det kom vel som et sjokk i grunn. Og SAS som sier det ikke er lønnsomt å fly fra Gardermoen grunnet ikke nok cargo. Må le litt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Jøsses, litt av et prosjekt. Vi får håpe de greier å drive ruten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Så flott a gitt Også på lørdag! Da har vi jo både Thai og Koreaneren også på OSL, så det passet bra Og knall pm avgangs/landings-tidene blir ved 11-15 tiden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Og det er snakk om 747-400. Altså ikke den som har stått på Gardermoen Tidligere, TF-ARM. Edit: Ting har visst endret seg og de bruker 747-200F i starten. Har hørt snakk om 744F. Sundt Air har piloter som er sertifisert på 744F og jeg tror de flyr aktivt hos Air Atlanta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Første lakseflyet gikk faktisk fra Lista, det var en IL-76. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre Nytrøen Hansen Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Sundt Air har piloter som er sertifisert på 744F og jeg tror de flyr aktivt hos Air Atlanta. Vet at flygerne hos Air Atlanta flyger B744F, sønnen til instruktøren min er kaptein hos Air Atlanta og mener han flyr B744F. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Strengehagen Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Sikkert ikke noe problem fra GEN. Men gidder du lese retur ruta, tror jeg du forstår at det ikke er mulig å få pax til å bli med på denne rundturen. Og frakt fly har ikke SAS. Ønsker Sundt Air lykke til. Kanskje vi kan få spare parts litt forter hjem også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Ble litt forvirra angående GEN/OSL - GEN er vel militær flystasjon IATA-messig? Uansett får vi håpe denne fraktruta blir great success! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.