Per-kristian Jensen Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Hei Hei! Fredag Morgen tok jeg turen ut fra Altus sammen med 4 andre C17er på Low Level trening. Takser ut til bane 17R ved Altus. (De andre står på gresset pga Scenery) Airborne, og joiner opp med de andre Da var vi samlet og flyr mot treningsområdet vårt. Vi er nå over treningsområdet og er på vei ned til ca 300-500fot over bakken. Dette bildet syntes jeg personlig ser ganske bra ut. Nærmer oss Airdrop punktet Airdrop er fullført og vi setter kursen tilbake mot Altus Avslutter med et bilde av close formation med en C17 under climb ut fra low level området. Håper dere fant disse bildene noe mer interessant en KC-135 bildene mine. Alle bildene er tatt på VATSIM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Kjempe bra... ser drit stilig ut... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 9. november 2009 Premium Medlem Del Skrevet 9. november 2009 Ikke lett å få respons her i gården :cry: :grin: Spennende flyvning, men kanskje litt for kjedelig scenery. Heftig flytype, og jeg vet hvor vanskelig det er å få gutta til å samle seg i en fornuftig formasjon. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 Ja kan si meg enig i at Sceneryet ikke var all verden, selv om jeg ikke fokuserte så mye på det under flyving hehe. Og ja det er ganske vanskelig å samle seg i en fornuftig formasjon, spessielt på VATSIM hvor distansene ikke vises riktig. Men slik er det desverre intill FSInn får Peer to Peer opp igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.