Jan Tore Elvheim Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Hei igjen, Torsdag den 12. skal jeg ha trening på Norway south, mellom kl 20:30 og 22:30 lokal tid. I den sammenheng ønsker jeg at det blir bemannet tower på noen flyplasser rundt omkring i Sør Norge: Nice to Have: ENCN_TWR: ENTO_TWR: ENAL_TWR: Selvsagt skal jeg ikke ta hele luftrommet, og dem som måtte føle for det er velkommen til å ta approach der det måtte passe seg, hadde vert kjekt om vi hadde fått til en del trafikk den kvelden. Mvh Jan Tore Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Jeg kan godt bemanne Farris Approach! Ha en god trening Edit: Iogmed at Farris ikke går høyere enn Fl095 og det sjeldent kommer særlig med trafikk dit håper jeg at jeg slipper underliggende atc Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Da er også ENGM twr og gnd booket. Men hvor ble det av bookinga di Jan Tore?? Blir det fortsatt trening på Torsdag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Jeg vil gjerne reservere ENAL_TWR til en training der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Elvheim Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 Topp med ENAL_TWR, er booket som ENOR_S, skal legge inn enos på nytt sånn at jeg kan krype inn på den om det skulle bli over evne på enor :eek: ENAL_TWR: Eivind Oterhals Kl 20-2130lokal(trening) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Farris med forbehold om at jeg fortsatt klarer å være på nett Torsdag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Blir vel til at jeg tar meg en tur hvis jeg ikke er ute med COA Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Da var Farris oppe og går for kvelden Edit: Farris er stengt!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Elvheim Skrevet 12. november 2009 Forfatter Del Skrevet 12. november 2009 Ser ut som min trening lar vente på seg pga mentor mangler... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.