Premium Medlem Reid Ståle Klovning Skrevet 2. november 2009 Premium Medlem Del Skrevet 2. november 2009 PMDG 747 VCA i ny drakt, noe små knask gjenstår..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Flott paint det der! Men personlig så syntes eg at den logoen på halen var litt vel nærmt kanten, kanskje den burde vert litt mer sentrert på halen...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Hvorfor ikke basere seg på Coast Air fargene a? http://www.jetphotos.net/news/media/userfiles/4363381641.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Nydelig Reid NYDELIG! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Reid Ståle Klovning Skrevet 3. november 2009 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 3. november 2009 Takk for hyggelige kommentarer. Justert snøflaket da jeg må si meg enig i kommentaren tidligere at den vare noe liten, men alt er jo relativt :confused: Angående orginal Coast Air farger og sammensetning så er jeg så heldig at Coast Air ikke har MD11, 767 og 747 i sin flåte, så da er det bare fantasien som stopper valget av paint sammensetning. Har faktisk prøvd å painte LevelD 767 i orginale Coast Air farger, men det så faktisk ikke pent ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.