Paulo Fernandes Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 I den siste måneden har jeg sakte men sikkert laget en repaint til Hong Kong Express til PMDG. Den er nå ferdig og kan lastes ned fra www.paulo-design.net/repaints.html. Grunnen til at jeg valgte å lage en repaint akkurat til Hong Kong Express, var fordi den ikke fantes fra før av til PMDG, og jeg syns kineserne fortjener denne Det var og nemlig en kineser som sto bak et utrolig flott freeware scenery til Hong Kong intl flyplass som jeg fløy til på min jorda rundt tur i høst. Så takk til dem, og håper den blir lastet ned av mange tusener kinesere Og kanskje noen nordmenn? Bilder: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Den var fin.Har du noen planer om og lage en Icelandair 738 også :grin: Om ett år eller flere har vi de.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 LPMB nå må du ikke forveksle med 788 nå... Dette er 738... PF kjempe bra paint! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 PK,ice skal kjøpe 10-12 stk B737-800 wl. Jeg har hørt 2012..kanskje før. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Nydelig paint! Icelandair eier allerede 737-800. Men disse er leaset ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Men ingen har icelandfarger.....enda. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Nice paint pablo, tar du centralwings også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.