Gunnar van der Meeren Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Siste skudd på stammen i malerskrinet mitt er Cessna 182Q G-IATU. Dette flyet er privateid av medlemmer i BAK. Sist søndag benyttet vi dette flyet under en SAR øvelse, og etter å ha flydd med Tango Uniform, fikk jeg inspirasjon til å hente frem malerkosten. Forøvrig bilder fra storslåtte Tongass. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Lekkert Gunnar, virkelig lekker paint, og den passer jo upperlig i Tongass Det siste bildet var bare så konge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Herlig paint Gunnar! Har vert endel i kontakt med den maskinen på voss. Flott maskin! Spør som vanlig.. Muligheter for og dende over den også på gmail adressen eller? Hadde jo vert artig å fly rundt i maskiner som man har vert i nærheten av i virkeligheten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2009 Takker begge to! :grin: Tommy: Den kommer (skal bare gjøre noen små korrigeringer først... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Flotters Gunnar! Skal se om eg får paintet LN-MTC.. Har hatt den tanken ganske lenge egentlig.. :grin: Men de landingslysene på ene bildet, er de redigerte eller? evt hvilken halo fil er det? og hvor kan den finnes? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2009 Men de landingslysene på ene bildet, er de redigerte eller? evt hvilken halo fil er det? og hvor kan den finnes? smile Landingslysene blir slik dersom du slår på bloom effect... :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 31. oktober 2009 Premium Medlem Del Skrevet 31. oktober 2009 Dæggern, nesten som å se lysbilder i gamle dager ! Og av samme grunn får jeg en nesten uimotståelig trang til å kjøpe nye fly, hver gang jeg ser bildene dine. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge Sakkestad Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Fin paint det der! Men tror neimen jeg la merke til en liten bug på halen på bilde 7! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2009 :blush: Den bug'en går igjen på de fleste Carenado modellene ettersom man kun kan male den ene siden av halen..... :cry: Så det blir å velge mellom en nøytral hale, eller ene siden speilvendt. Og jeg tror at jeg kan stå over med det siste, selv om dette irriterer.... :crazy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.