Morten Nelson Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Mens jeg venta på Death Valley snoka jeg litt rundt på OZx-siden og fant dette utrolig bra freeware-sceneriet over Boonah, en liten flyplass med gress-stripe øst i Australia (hvis ikke hodet har tatt helg alt). Anbefales for alle som liker små koselige flyplasser. Ser sikkert enda bedre ut hvis man har FTX som dekker nærområdene. Tre forskjellige fly, tre forskjellige vinkler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Knallflotte screenshots du presenterer for oss her! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 fine bilder !!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald Strand Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Pene bilder dette her! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Dette var flott Morten! Skal ta en liten kikk på dette (har jo en anseelig mengde Australia scenery etter hvert, så dette bør jo passe inn.... :grin:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 30. oktober 2009 Premium Medlem Del Skrevet 30. oktober 2009 Steike bra Morten, denne gjengen lager mye fint, og jeg har tenkt at slike scenery kunne være interessant å bruke i framtidige MP-eventyr. Det finnes mye bra kjøpe-scenery, men for å få med så mange som mulig, er det greit å sjekke nærmere freeware først. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.