Morten Nelson Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Må la Ernst hvile screenshot-fingeren sin i dag, så jeg slenger inn noen bilder fra mine flyturer i går. Var på multiplayer-serveren i flere timer, men uheldigivis føltes det som singleplayer store deler av tiden. Starten kvelden i Vegas, der jeg fløy Twin Otter vestover til Edwards AFB for å gjøre meg klar til formasjons-flygning. Være var litt mer utfordrende i går enn dagen før. Mye motvind og sidevind gjorde innflygningen veldig lang. Etter landing fikk jeg på meg flygedressen min og startet Mustangen, og det tok ikke lang tid før jeg fikk selskap i lufta. Det ble flydd noe som lignet på en blanding mellom dogfights og formasjon. Må si Ernst er rask i reaksjon, og jeg hadde mer enn gjerne hatt han som flight lead skulle vi noen gang måtte eskortere bombefly til Tyskland. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Herlige mustanger! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 28. oktober 2009 Premium Medlem Del Skrevet 28. oktober 2009 Takker for frisk formasjonsflyvning og en anelse "dogfight" :grin: . Et flott skue når begge har de riktige flyene, og det var jo heller ikke noe "skrapjern" vi fløy!! Den tar seg godt ut Mustangen, og bildene dine ble deretter. Må la Ernst hvile screenshot-fingeren sin i dag, Jatakk, jeg trapper gladelig ned. Det har jo lenge sett ut som jeg drev screenshot-forumet på egen hånd, og om jeg ikke akurat er hyperaktiv, så blir jeg lett engasjert i reportasjene. Og i tillegg har jeg kjørt på litt ekstra for å få interessen opp for MP/online. . Nå ser det ut som dette funker ganske bra, og da er det unødvendig for meg å vise bilder av alle bevegelser vi gjør...... Var på multiplayer-serveren i flere timer, men uheldigivis føltes det som singleplayer store deler av tiden. Jaja, det var ganske stille på serveren i går, men så har det vært heftig action i flere dager i strekk. - Håper ikke det forventes at noen få skal dra lasset hele tiden. Serveren er et kjempegodt tilbud, men [color:#FF6666]aktiviteten er avhengig av oss som brukere,[/color] så bare kom med forslag til hva slags flyvning som ønskes, og SETT I GANG, FLY !!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Chr Haaland Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Men det er slik å forstå at mp serveren kun fungerer med FSX? Veldig mange bra bilder fra MP sessions i det siste. Det ser veldig spennende ut :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.