Gunnar van der Meeren Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Dette har riktignok vært oppe før i et annet forum. Men, ettersom avreise til Nederland og FS-Weekend nå nærmer seg, kan det være artig å se hvor mange som har planlagt å reise. :grin: Jeg og Paul Thomas reiser direkte til Amsterdam fra Bergen på fredag den 6. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bobbo Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Reiser også ned på fredag. Fra Gardermoen kl 16.20 og ETA er 18.05. Så da møtes vi...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Reiser på fredag kl. 08.15 fra OSL ETA kl.10.05 AMS. Hjem søndag kl.18.55 AMS ETA 20.40 OSL Bor på Best Western Hotel i Harderwijk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Vidar Eggen Skrevet 29. oktober 2009 Premium Medlem Del Skrevet 29. oktober 2009 Og jeg skal passe på Fred, så jeg har samme reiserute! :cry: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Fjeld Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Da får vel jeg passe på deg da Vidar. Samme reiserute her også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Members Øyvin Sommer Skrevet 29. oktober 2009 Members Del Skrevet 29. oktober 2009 Samme som Bobbo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2009 Se det ja - det begynner å bli en del.... :grin: Da ser det ut til at vi blir en fin gjeng som møtes på FS-weekend. Vi bor også i Harderwijk, så det blir vel samling i bånn på et eller annet hotell der om kveldene :cool: Går ut fra at både Dag og Patrick også kommer.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 29. oktober 2009 Premium Medlem Del Skrevet 29. oktober 2009 Fy søren, jeg er over hodet ikke missunnelig, og på vegne av forumet forventer jeg full pressedekning av besøket !! :cry: - Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Rune Iversen Skrevet 29. oktober 2009 Premium Medlem Del Skrevet 29. oktober 2009 Jeg er også med SAS 0815, men reiser opp igjen midt på søndagen en gang. Bor på Hotel Marktzicht i Harderwijk. Vi skal vel innom Megastore'n, vel Fred Vidar og Jan? Rune Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2009 Mener at vi også booket på Marktzicht (må sjekke hjemme...) Elllers så skal jeg og Paul hjem igjen sent mandag kveld. Vi regner med å bruke mye tid på Aviation Megastore på mandag... ...og Ernst - pressedekning skal bli (så lenge jeg klarer å holde hodet klart :confused: :blush: :grin:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Egil Johnsen Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Jeg drar med Norwegian fredag 19:15, framme 20:10. Er det flere med denne flighten?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Per Borrmann Skrevet 29. oktober 2009 Premium Medlem Del Skrevet 29. oktober 2009 Skjønner det blir mange å passe på her :grin: Samme Reiserute og Hotel som Fred. _________________________ FLG'09 Teamet Per Borrmann [font:Impact][color:#336666]flightsimlan.com[/color][/font] per@flightsimlan.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Jeg kommer nokk en tur innom jeg også, er planen, men er i Amsterdam området og jobber, så derfor er jeg litt vag. Men det skal mye til for at jeg ikke kommer... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Jeg reiser med samme rute som Fred og gjengen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2009 Flott Geir - da teller jeg 11 hardcore simmere (og det blir vel gjerne et par til?...) :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Fjeld Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Med så mange "wanabe's" bak i kabinen blir det vel slåsskamp hvis meldingen vi alle drömmer om skulle komme over PA anlegget. Er det noen piloter ombord...osv... Det burde väre forbudt å ha så mange simpiloter ombord i en og samme flight. Sikkerhetrissiko helt enkelt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald Strand Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Haha! :grin: Har ingenting med denne posten å gjøre men kunne ikke unngå å smile når jeg så den kommentaren :blush: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Sæther Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 nå har noe gått meg hus forbi. tørr jeg spåørre hva dette er for noe?^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Sjekk her: http://www.fsweekend.com/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 4. november 2009 Forfatter Del Skrevet 4. november 2009 Vi kommer litt senere - er på Schiphol rundt kl 14 :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Ja. Dette blir vel mest aktuelt for første pulje. Her er link til reiseplanlegger for tog fra flyplassen. http://www.ns.nl/reisplanner-v2/index.shtml Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 jeg kommer ikke, har blitt sykdomm på meg, så blir mp istedet gitt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Jeg kommer nok ikke, blir litt langt og dra for FS for en 14 åring. MEN, jeg krever dokumentasjon! Bilder da altså! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.