Gå til innhold

Jorda Rundt slutt


Anbefalte innlegg

Grunnet at Cross the Pond plutselig dukket opp fikk Jorda Rundt 09 en brå slutt. Måtte fly Bangkok - Frankfurt uten mellomlanding. Det tok 11 timer og 25 min, og dette anbefales ikke å gjøre hjemme :P Dette blir for lang flytur, til og med for meg!

 

På gaten i Suvarnabhumi flyplass i Bangkok:

Jordarundt_vtbseddf.jpg

 

Jordarundt_vtbseddf2.jpg

 

Takser til rullebanen:

Jordarundt_vtbseddf3.jpg

 

Jorda Rundt 2009 er dermed ferdig =)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt poeng Gunnar =) Lettere om man var alene hjemme. Også fløy jeg jo seff på vatsim, så syns det er kjipt å måtte være i cockpit en gang per 30 min (Vatsim-regler). Men det går greit. Også har jeg jo fuelen å overvåke, må sjekke når tankene blir jevne så jeg kan skru av X-feeds og OVRD fuel pumps.

 

På disse langturene, sitter dere foran skjermen gjennom hele turen og følger med?

 

Nei. Jeg må være i cockpit en gang per 30 min, bare for å sjekke om ATC er online. Også må jeg være i cockpit når fuelen i tank 2 og 3 blir lik som 1 og 4 (747).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...