Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 27. oktober 2009 Premium Medlem Del Skrevet 27. oktober 2009 Snart skal Air Force One på norgesbesøk, så mannskapet var en tur innom Edwards AB for å teste noen små (hemmelige) innstallasjoner i cockpit. Harald og jeg ble bedt om å fly følgefly da giganten tok noen touch and go`s på basen. Det ryktes at også Kenneth var om bord, antakelig for å forberede mannskapet på turen til Norge. Følgejobben gikk greit, og Harald dro til sitt, da dukket sannelig Pål opp med sin nystrøkne L-39. Det ble en helt annen følgejobb, i elegante krumspring på himmelen. Edwards er en artig base, og man vet aldri hva som dukker opp . This smoking bandit kalte seg Morten, kunne det være Mr. Nelson som hadde kommet seg opp av sofaen :grin: ? Om det var Kenneth som var tilbake i denne Mustangen vites ikke, men har tok seg godt ut i sin nye karnevalsdrakt. Til sist det obligatoriske gruppebildet :grin: . - Nokk en vanlig dag (kveld) på Edwards. Ingen ting planlagt, bare tok en tur innom FLG-serveren for å se om det var noe liv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Artige og flotte bilder du serverer her, Ernst! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Nelson Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Jepp, det var nok meg. Skal si du tok bilder som lignet veldig på mine, bare fra en annen vinkel. Må ta å slenge ut et par selv. Her er noen av mine blinkskudd fra turen i går. Mr 747 inn for landing med eskorte. 8x .50cal treffer Ernie rett i motoren. Se som det ryker av han nå! Hele gjengen samlet i lufta. Når det slutta å ryke av Ernst ble det litt formasjonsflygning. Og til slutt bilde av alle på bakken, sett fra motsatt side. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald Strand Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Pene bilder , men må si jeg synes det var mer imponerende å se Kenneth som en AN225 med romferge på lasteplanet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 27. oktober 2009 Aaaah, knalltøfft Morten, gøy å se bilder gjennom DITT kamera . Trodde det var Harald som fløy den andre L-39 ( før Pål ankom. Han var med et stykke på motsatt kurs. Sånn er det når det er mye trafikk over Edwards :grin: , og det setter en ekstra spiss på MP-opplevelsen når ingen ting er planlagt på forhånd. Det var jo nettopp slik vi håpet det skulle utvikle seg. Flott å se din A2A P-47 i MP, den tok seg meget pent ut der vi fløy i formasjon. Jeg måtte desverre avbryte turen, da jeg fikk varsel om lite fuel (Pål og jeg hadde hærja ei stund allerede), og det var såvidt jeg rakk å taxe opp til gruppebildet....... Harald, fikk du tatt noen bilder av AN225?? Kom igjen folkens, post bilder, det ser til tider ut som det BARE er jeg som driver screenshot-forumet alene :cry: :sick: :crazy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pål Kasnes Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Hei. Fine bildeserier dere legger frem. Jeg kom sent til denne seansen, men fikk akkurat med meg innflygingen til Air Force One. Etterhvert ble det til at Ernst og jeg føy litt villmann: Ernst er en jæ*** til å henge på. Noen ganger føler man seg forfulgt. Nå har jeg ikke lenger skjermfrys når jeg tar bilder, dermed må jeg vel bare ta mange bilder å fylle på i postene til Ernst. Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 28. oktober 2009 Woaw, hvilken grafikk du brillierer med :grin: . Med slike bilder skal du bare fylle på det du makter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald Strand Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Fikk dessverre ingen bilder, trodde jeg tok noen! Men som sagt så fikk jeg trøbbel med pcen og måtte fikle hele kvelden for å få den opp igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Steike, og her sitter jeg, langt f..... unna simmen min....glær mæ til og komme himat ja... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.