Frode Sveinungsen Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Jeg har bestemt meg for å selge PC'n min, ettersom jeg nesten utelukkende bruker den til surfing og mindre krevende spill. Den gang jeg fløy FSX mener jeg bestemt at den gikk flytende på 25FPS med ganske høy setting, noe lavere FPS når det var eksra krevende flyplasser osv.. For alt jeg vet kan det ha kommet bedre drivere som forbedrer ytelsene. Kraftic PC for FSX bla.a Jeg slenger også med: - FSX + FSX Accelleration - Call of Duty 4 - Crysis Warhead - Windows Vista 64-bit PC'n vil isåfall leveres ferdig formatert, evt kun med windows og FSX. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Hjemmen Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Er det ikke litt dyrt? Man får vel sammen hardware til billigere penge selvom man kjøper nytt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Sveinungsen Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2009 Smarte mennesker pruter vettu:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørn-Vidar Johansen Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Hvor mye mener dere den er verdt da? er på utkikk etter ny pc men har ikke noe særlig peiling på data Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Sveinungsen Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2009 Ja, hvor mye er den egentlig verdt? Jeg tenker at 6500kr er en god pris. Så får jeg se hvor lang tid det tar før noen biter på Har forøvrig akkurat tatt en ny installasjon av Windows nå, og skal prøve ut FSX utover kvelden. Se om den duger:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.