Fredrik Edvardsen Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 Endelig nærmer dagen seg for FLY -02 på Kjeller,stevnet på Kjeller er som oftest stevnet jeg "åpner" airshow sesongen min med. Leste på en oversikt over Daken`s turer at F-16 kom til Kjeller i år,noen som kan bekrefte eller avkrefte dette? Iallefall blir det flott,det har alltid vært artig på Kjeller selv om det aldri helt har vært det helt store hva deltagere angår. Er det noen andre som skal dit i år da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 Men enda nærmere er stevnet på Sola 18. Mai. Hvem andre enn meg skal nedover? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne Øverland Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 Jeg skal til Sola ja. blir ikke lange turen for meg da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Dischington Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 Vel, jeg og skal nok ta meg en tur innom der ja Vi møtes nok der da, Arne. [ 13-05-2002, 17:17: Endret av: Petter Dischington ] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarjei Lundarvollen Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 Jeg skal også til sola, ikke lange turen det heller selv om jeg bor i Telemark Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Otto Vasbotten Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 Finnes det noen liste på nettet over norske flyshow? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 Hei Jeg har også hørt rykter om at F-16 kommer en tur. Ellers blir det turer med Dakotaen + en masse annet spennende. Kan nevne at vi i Oslo Flysimklubb kommer til å ha en stand under stevne der man kan få sett litt på hva vi holder på med. Linken til websidene våre er: http://ofkl.org/ Ellers så er det vel bare å håpe på bra vær. Hilsen Fred Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jakob Jakobsen Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Når er stevnet på kjeller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Utne Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Regner med at jeg stikker en tur innom på sola da det bare tar meg 3-5 min dit!! Mvh Ørjan Utne Brig. VRNoAF Wing C. RAFv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 quote: Opprinnelig postet av Jakob Jakobsen: Når er stevnet på kjeller? Akkuratt når nordiske seilflydager er....kjipt det... 26. Mai Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jo-Arne Kristoffersen Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Jeg hadde tengt meg til Kjeller! Det tar 20 min og kjøre til Kjeller fra der hvor jeg bor. Men det har kommet en ting i veien. Jeg skal komfimeres den 26. mai..... Jeg vil på fly-SHOW på Kjeller Uff..... Jeg får vel ta det til neste år. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl R Pettersen Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Stikker selvfølgelig til Sola - tar meg 10 minutter ut. Bor jo rett under innflygningen til 29 - heldigvis ikke for ofte brukt. Tarjei, er du avhengig av godt vær? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 15. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2002 Jeg kommer meg dessverre ikke til Sola da det er temmelig langt unna. Men jeg skal til Kjeller, tar meg ca 1-1,5 timer med tog (med bytte i Oslo). Håper den F-16en som kommer lander da, kommer jo ganske nærme runway'en på Kjeller, har ihvertfall gjort det før. Ser meget frem til dette showet, begynner å få abstinenser nå Siste showet jeg var på var Jarlsberg i August i fjor... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Martin Knutsen Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 Jeg skal til Sola hvis det holder på lange nok. Må på jobb først:-( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Berg Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 I Flynytt sto det at det skal være flystevne på Notodden den 16. juni. Er det noen som vet hva som kommer dit? Ifjor var det vel både F-16 og Orion å se der? Hva med Mustangen? (Har ikke sett Mustang på flystevne siden Torp '93, så jeg begynner å få abstinenser...) Thomas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 17. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2002 Joda det stemmer at det var F-16, Orion og Mustang der i fjor. Showet i fjor var ikke noe videre imponerende, håpe det blir bedre i år. Den største fordelen til Notodden er at det er veldig pent rundt der, og da får man en fin bakgrunn på bildene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Berg Skrevet 17. mai 2002 Del Skrevet 17. mai 2002 Takker for svar Jeg skal i hvert fall prøve å komme meg dit... Thomas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jakob Jakobsen Skrevet 20. mai 2002 Del Skrevet 20. mai 2002 Finnes det noe sted hvor det på nettet med program for Kjeller-02? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 20. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2002 Kjeller flyhistoriske forening har en liten rulletekst sak om det,men det står bare om de to Dak'ene og Øyvind Ellingsen's Vamp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.