Anders Merch Grønmyr Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Da er flightbookingen for CPH-realtime eventet startet: http://www.vaccsca.org/event/event/realtime NB!! Merk at alle ankomster og avganger er gitt i UTC time Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Da har jeg booket en "serie"... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Da var ett par flighter booket her også! Men; På bookingsiden står det at alle tider er UTC, mens i mailen man får som bekreftelse står det i local (på siden står det at jeg lander 1730 UTC og i mailen 1730 local)... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Skal søren meg booke alle Iceland Air flightene for så å selge de på svartebørsen til Mr. Bedin. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 :grin: :grin: HEHE.Jeg er på World tour, Ivar Blir nok en stund borte fra europa..flyr på min 12 etappe nå.Buenos Aires-Santiago,Chile. Varsle meg,hvis hvis du vil ha real flightplan,etc den dagen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Ser de har satt opp 2 flighter til Icelandair.Men jeg ser i morgen,lørdag at bare ICE204 og 205 er satt opp... Regner med den 25 oct,de flyr 2 turer da,for realismen sin skyld :grin: De kan variere fra 1 til 3 flighter på en dag til EKCH :crazy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Ellers takk Lars-Petter, ble Swiss på meg denne dagen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Petter: UTC gjelder, VACCSCA er gjort oppmerksom på feilen i e-posten... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2009 På bekreftelsen av rute får man jo her tilkjent en gate. Hvordan vil det være om man har default scenery på EKCH og prøver å leite opp gaten via groundcharts og logger seg på? Burde det gå greit tro. Litt skeptisk til å fly EKCH uten særlig kjennskap til flyplassen eller noe scenery! men enda noen dager igjen til å booke flight så man får se hva man har å velge på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Hansen Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Du finner jo linker til scenery under event information fliken på event page. HER har du freeware til EKCH for FS9. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 slett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Ehm, kremt http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=507036#Post507036 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Håper å få litt mer "regularitet" i trafikkflyten i dag en forrige gang. Å russle rundt med en stakkars Cheyenne var relativt tidkrevende ved sist event. Turen i dag går t/r Zürich med A321, det kan bli spennende! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 ICE 216-217 flyes ikke i dag.Hvis man skal være 100% realtime event Kun ICE204-205 og 212-213. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Lars Petter, det kan være flere årsaker til at det er blitt som det er blitt, og det er veldig vanskelig å få det 100% real. En del av utfordringene deres er dette med Sommerruter/Vinterruter, samt Sommeritd/Vintertid Slik jeg har forstått det så baserer de seg på en Fredag, ikke Søndag. Hvorvidt dette stemmer og hvorfor vet jeg ikke. Selv skal jeg fly: SAS1425 ESSA-EKCH Ankomst 16:25 (UTC) SAS1426 EKCH-ESSA Avgang 17:10 (UTC) SAS1427 ESSA-EKCH Ankomst 20:45 (UTC) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 For en herlig tur! Først kuttet FMCen ut, så mistet jeg voice, og på short final fikk jeg "out of memory".. Vi får håpe returen blir bedre.. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Jeg vet om minst en til her på forumet som har hatt problemer med det tekniske... Og nei, det er ikke meg.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Men MEG! Kjempe hyggelig med 1fps på CPH.... Det ble til at jeg ikke gadd å fly flightene jeg hadde booket. Så tenkte jeg å prøve OSL-CPH senere på kvelden, og hva skjer da? Jo jeg får: "Unable to read from file"... Kjempe morro! Tror jeg må ta å formatere PCen snart, bare få tak i Windows 7 først så. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Tonstad Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Lav framerate med FSInn skyldes ofte AI teksturen til en av de andre som er pålogget. Prøv denne oppskriften neste gang det skjer http://forums.vatsim.net/viewtopic.php?t=35447 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.