Per-kristian Jensen Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Ja, De Ukjente holder seg fortsatt til vår hobby, denne gangen er det Purser! Halvar og Marika fra Himmelblå måtte denne gangen være vikar som Purser. http://www1.nrk.no/nett-tv/indeks/186686 Ble gjort på Cruise mellom Oslo Tromsø og Oslo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Herregud! Så utrolig morsomt! Flira så det holdt jeg! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Luiggi Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Vet ikke helt om jeg hadde fölt meg trygg med en purser som ler under sikkerhetsdemonstrasjonen :whistle: Men fortsatt morsomt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Flira godt av den siste sikkerhets demonstrasjonen! :grin: Artig klipp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Andersen Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Haha " We had som minor problems, but we have fixed it with my leatherman" :grin: Men det høres ut som de er i lufta når sikkerhetsinstruksene blir lest? Uansett utrolig bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Er vel også mest sannsynlig at dette var tilfellet også. At sikkerhetsdemoen ble lest opp av "vikarene" vel airborne for tv-underholdningens skyld. Jeg tviler på at den useriøse sikkerhetsopplesningen ville bli tatt på bakken. Sikkerhet kontra luftfart er ingen spøk så jeg tror nok de hørte den vanlige trauste sikkerthetsinstruksjonen nede på bakken før innspillingen vi så her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.