Gunnar van der Meeren Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Tenkte at jeg skulle hente frem igjen Carenados ski modell av Cessna 172 Skyhawk II Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Pent! Nå er jeg ikke helt klar for snøen her oppe ennå, men vakkert blir det uansett! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 11. oktober 2009 Premium Medlem Del Skrevet 11. oktober 2009 Pent Gunnar, veldig pent. Jeg vurderer sterkt å anskaffe meg denne Cessna`n til lengre skiturer. Cub`en er trivelig, men det tar sin tid å forflytte seg :grin: . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Nydelig, vakkert og stemningsfullt Gunnar. Skammer meg ikke en døyt over å innrømme jeg faktisk lengter etter skikkelig vinter når jeg ser bilder som dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunhild Bjørgen Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 KJEMPE fine bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2009 Takker alle sammen!... :grin: ...og velkommen til forumet Gunhild! Ernst: Denne Skyhawken er et godt alternativ til cub'en på ski :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.