Gunnar van der Meeren Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Vi var og fløy MP på Edwards AFB i kveld. De andre fløy L-39 Albatross, og jeg prøvde å holde følge med en Spit. Det var litt spesiellt når 3 Huntere (jeg så dem som Hunter, da jeg ikke hadde L-39 i min hangar) plutselig dukker opp bak deg og følger deg tilbake til basen. Senere fløy vi alle Spit, og jeg slet med å holde formasjonen. Kanskje fordi jeg ikke har Track IR (noe som de andre hadde), og jeg måtte hele tiden utenfor flyet for å orientere meg om hvor de andre var.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pål Kasnes Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Helt enig. Dette ble en heftig kveld. Legger ved et par bilder som viser hvordan jeg opplevde dette. Først Realair Spitfire, og så Lotus Sim L-39 Albatross Justert noe på fargene. Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Vakkert!! Kommer med mine i morgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 11. oktober 2009 Premium Medlem Del Skrevet 11. oktober 2009 Enig med alle, det ble både heftig og artig, og før jeg rakk å ta av meg øreklokkene, var det gått 4 timer med sammenhengende konsentrasjon ( sikkert ikke så imponerende for de på FLG, men for en som vanligvis flyr bare halvtimer om gangen, var dette maraton). - Og JA Gunnar, TracIr er absolutt å foretracke, enten du flyr formasjon med Spitfire eller VFR med Cessna! Litt uvant til å begynne med, men når du har kommet over den første forvirringen, kommer du aldri til å se deg tilbake. Med TrackIr får du endelig 3dimensjonal VC. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.