Gå til innhold

Trivelig, heftig og kjempegøy.


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Nå er det vel mange som spyr av å se enda flere bilder av Piper Cub i multiplayer, men jeg kan altså ikke la være :grin: . Med FLG-serveren lett tilgjengelig er det nå fritt fram for alle å møtes ONLINE :o !! Og hva er da mer naturlig enn at man kusker omkring i en trofast Cub, mens man tar en prat over radio`n :grin: . Stian Rolandsen har like stor lidenskap til Cub`n som meg, så fredagskvelden ble innledet med en alldeles herlig MP-tur fra "Johnson Petersburg" til "Wrangel" i typisk Alaska-vær.

 

Men etter noen timer i Alaska lengtet vi etter sol og varme, så nå tok vi på oss G-drakten og lirket oss ned i hver sin L-39 Albatross. Det ble en heftig stund i California-himmelen, hvor vi brukte mesteparten av kvelden til formasjonsflyvning, mens vi gjorde oss mer kjent med denne flotte modellen fra Lotus Simulations.

 

Etter ei stund fikk vi følge av enda en L-39, og vi må bare beklage at vi brukte egen frekvens til kommunikasjon, så tredjemann ergret seg sikkert grønn over at vi ikke ville prate med han :sick: . Kunne det være Morten Nelson som søkte kontakt med likesinnede ??

 

sti1.jpg

 

sti2.jpg

 

sti3.jpg

 

sti4.jpg

 

sti5.jpg

 

sti6.jpg

 

sti7.jpg

 

sti8.jpg

 

sti9.jpg

 

Med denne MP-serveren har det åpnet seg nye muligheter for å knytte nærmere kontakt i FS-miljøet, hvor vi kan både fly og kommunisere real-time. Her er det rom for sosialt samvær, samtidig som det utveksles erfaringer. Ja, man kan til og med fly som elev og instruktør. Og attpåtil ha det gøy!!

Hva venter vi på ?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

 

 

Kjære, vene, Steinar, vær nå barmhjertig med oss som av ymse grunner holdes utenfor det gode selskap :crazy: .

 

Nå lurer jeg på hvordan flyten var, og er siderorsproblemene løst?...

 

Hei Gunnar, du var sterkt savnet i går kveld :whistle: .

Flyten var helt grei. Cub`n og alt været er på grensen, men vi hadde en kjempefin tur, og det var jo en del andre også innom serveren.

 

Når vi flytta til Edwards var det helt uten problemer, selv med 3 heftige fly i formasjon :D .

 

Siderorsutslaget er fremdeles for dårlig, men jeg regner med Gofi får dette fixet når FLG begynner å roe ned....(?). Ellers går det fint å fly jet, der er ikke sideroret like viktig som med Cub i sidevind :grin: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiten etterlyste jeg i går, men familien til Ernst satte foten ned da det begynte å bli seint på kvelden... :P

 

Edit:

Glemte vist å svare på det viktigste:

Æ e klar, TV`n er avslått, kjerringa er sendt på overtid og ongene utestengt,.... når kobler vi på??

 

Klar som et egg her i gården. Har akkurat avslutta en tur med buss, så det er helt opp til dere.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

 

Blir nok kveld før jeg kan gå på vingene - kl 21:00 på Edwards med spit da?....

 

Den er grei, kl 2100 på Edwards med RealAir Spitfire.

 

Kunne vært meg, men var nok ikke det. Satt å sløva foran tv-en nesten hele kvelden. Skulle slengt meg med i dag, men blir dratt med ut en tur.

Blir aldri lei av å se Cub- og Albatros-formasjoner. Husk å ta flere bilder neste gang!

 

Hmmm? Da var det en annen luring, er spent på om det er flere i forumet som flyr L-39, så kan vi avtale nærmere neste tur.

 

Spiten etterlyste jeg i går, men familien til Ernst satte foten ned da det begynte å bli seint på kvelden

 

.....er det rart, med motorlyd som får fram engstelige blikk hos naboene, og en Ernie som roper kommandoer i hyttåpine.... :grin:

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir-Finstad

Tjallabeis gutta, fint og se at dere koser dere, om det skulle skje noe med server etc, sender dere meg en sms, jeg har tilgang til server uansett hvir jeg befinner meg. Ernst, se om det er endringere i sideroret nå, har ikke hatt tid til og sjekke det, men tror jeg fant en løsning..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Takk skal du ha Geir Ove, og gratulerer med vellykket FLG!!

Denne serveren din har tilført nye dimensjoner til FS, og multiplayer er igjen blitt gøy. Med dette tilbudet åpner det seg helt nye muligheter for FS-miljøet å ha nærmere kontakt med hverandre, både med flyvning og pratekommunikasjon :D .

 

Skal ta meg noen turer "på serveren" i kveld for å teste siderorsutslaget spesielt.

 

[color:#3366FF]Siste: Siderorsproblemet er borte, alt funker som det skal !![/color]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...