Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 10. oktober 2009 Premium Medlem Del Skrevet 10. oktober 2009 Nå er det vel mange som spyr av å se enda flere bilder av Piper Cub i multiplayer, men jeg kan altså ikke la være :grin: . Med FLG-serveren lett tilgjengelig er det nå fritt fram for alle å møtes ONLINE !! Og hva er da mer naturlig enn at man kusker omkring i en trofast Cub, mens man tar en prat over radio`n :grin: . Stian Rolandsen har like stor lidenskap til Cub`n som meg, så fredagskvelden ble innledet med en alldeles herlig MP-tur fra "Johnson Petersburg" til "Wrangel" i typisk Alaska-vær. Men etter noen timer i Alaska lengtet vi etter sol og varme, så nå tok vi på oss G-drakten og lirket oss ned i hver sin L-39 Albatross. Det ble en heftig stund i California-himmelen, hvor vi brukte mesteparten av kvelden til formasjonsflyvning, mens vi gjorde oss mer kjent med denne flotte modellen fra Lotus Simulations. Etter ei stund fikk vi følge av enda en L-39, og vi må bare beklage at vi brukte egen frekvens til kommunikasjon, så tredjemann ergret seg sikkert grønn over at vi ikke ville prate med han :sick: . Kunne det være Morten Nelson som søkte kontakt med likesinnede ?? Med denne MP-serveren har det åpnet seg nye muligheter for å knytte nærmere kontakt i FS-miljøet, hvor vi kan både fly og kommunisere real-time. Her er det rom for sosialt samvær, samtidig som det utveksles erfaringer. Ja, man kan til og med fly som elev og instruktør. Og attpåtil ha det gøy!! Hva venter vi på ?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Ernst og Stian. Dette har vi da snakket om tidligere. Denne type aktiviteter hjemme i gostolen er ikke akseptert når det er FLG. Da skal man stille opp på FLG. Bildene var som vanlig herslig bra Ernst Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Oi, oiiiii - synd at jeg ikke hadde tid i går kveld. Flotte bilder - det ser jo ut til at dere hadde brukbare grafikkinnstillinger i Tongass. Nå lurer jeg på hvordan flyten var, og er siderorsproblemene løst?... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 10. oktober 2009 Kjære, vene, Steinar, vær nå barmhjertig med oss som av ymse grunner holdes utenfor det gode selskap :crazy: . Nå lurer jeg på hvordan flyten var, og er siderorsproblemene løst?... Hei Gunnar, du var sterkt savnet i går kveld :whistle: . Flyten var helt grei. Cub`n og alt været er på grensen, men vi hadde en kjempefin tur, og det var jo en del andre også innom serveren. Når vi flytta til Edwards var det helt uten problemer, selv med 3 heftige fly i formasjon . Siderorsutslaget er fremdeles for dårlig, men jeg regner med Gofi får dette fixet når FLG begynner å roe ned....(?). Ellers går det fint å fly jet, der er ikke sideroret like viktig som med Cub i sidevind :grin: . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Nydelig Ernst! Er vel på tide at vi samles på et lite FLG her i Bodø..Hint! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Flotte bilder Ernst. Må ærlig innrømme at dette var en perfekt måte å tilbringe en Fredags kveld på. Jeg kan jo slenge med noen få av mine inntrykk. Ser frem til gjentakelse i kveld..?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 10. oktober 2009 Er vel på tide at vi samles på et lite FLG her i Bodø..Hint ...... :whistle: har vært innom tanken....... Ser frem til gjentakelse i kveld..?? Æ e klar, TV`n er avslått, kjerringa er sendt på overtid og ongene utestengt,.... når kobler vi på?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Flotte bilder.! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Blir med jeg også..... :grin: Om vi skal fly på Edwards med Albatrossen, må jeg nok hente frem min Acceleration F-18 for å holde følge. Ellers så kunne jeg godt tenke meg en tur med f.eks RealAir Spit :grin: Benyttes ekstrakanal på TeamSpeak med samme passord som vi har brukt hele tiden Ernst? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Spiten etterlyste jeg i går, men familien til Ernst satte foten ned da det begynte å bli seint på kvelden... Edit: Glemte vist å svare på det viktigste: Æ e klar, TV`n er avslått, kjerringa er sendt på overtid og ongene utestengt,.... når kobler vi på?? Klar som et egg her i gården. Har akkurat avslutta en tur med buss, så det er helt opp til dere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Blir nok kveld før jeg kan gå på vingene - kl 21:00 på Edwards med spit da?.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Det høres nesten ut som en plan. Jeg hadde en liten tur innom Edwards akkurat nå, men det var jo selvfølgelig svarte natten der borte nå, så jeg stakk en tur til Bodø istede. Der var været jævlig at jeg ga opp. Så det blir nok å vente til kvelden på meg også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Nelson Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Kunne vært meg, men var nok ikke det. Satt å sløva foran tv-en nesten hele kvelden. Skulle slengt meg med i dag, men blir dratt med ut en tur. Blir aldri lei av å se Cub- og Albatros-formasjoner. Husk å ta flere bilder neste gang! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 10. oktober 2009 Blir nok kveld før jeg kan gå på vingene - kl 21:00 på Edwards med spit da?.... Den er grei, kl 2100 på Edwards med RealAir Spitfire. Kunne vært meg, men var nok ikke det. Satt å sløva foran tv-en nesten hele kvelden. Skulle slengt meg med i dag, men blir dratt med ut en tur.Blir aldri lei av å se Cub- og Albatros-formasjoner. Husk å ta flere bilder neste gang! Hmmm? Da var det en annen luring, er spent på om det er flere i forumet som flyr L-39, så kan vi avtale nærmere neste tur. Spiten etterlyste jeg i går, men familien til Ernst satte foten ned da det begynte å bli seint på kvelden .....er det rart, med motorlyd som får fram engstelige blikk hos naboene, og en Ernie som roper kommandoer i hyttåpine.... :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pål Kasnes Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Luringen er nok meg. Om det er greit hiver jeg meg med i kveld på Edvards med Spitfire. Det var ikke helt enkelt å fly med dere i går ute å være på samme kanal på teamspeak, kanskje noe å gjøre med det i kveld? Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Hei Pål, Hyggelig at det er flere som melder sin interesse. Vi skal nok få deg over på vår kanal skal du se... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 10. oktober 2009 Det var ikke helt enkelt å fly med dere i går ute å være på samme kanal på teamspeak, kanskje noe å gjøre med det i kveld? Beklager igjen at vi var så lite snakkesalige, men du var uansett flink til å holde formasjonen. Regner med du har fått PM fra Stian . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pål Kasnes Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 PM er mottatt. Kun en Grandiosa nå så kobler jeg meg på. Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Tjallabeis gutta, fint og se at dere koser dere, om det skulle skje noe med server etc, sender dere meg en sms, jeg har tilgang til server uansett hvir jeg befinner meg. Ernst, se om det er endringere i sideroret nå, har ikke hatt tid til og sjekke det, men tror jeg fant en løsning.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 11. oktober 2009 Takk skal du ha Geir Ove, og gratulerer med vellykket FLG!! Denne serveren din har tilført nye dimensjoner til FS, og multiplayer er igjen blitt gøy. Med dette tilbudet åpner det seg helt nye muligheter for FS-miljøet å ha nærmere kontakt med hverandre, både med flyvning og pratekommunikasjon . Skal ta meg noen turer "på serveren" i kveld for å teste siderorsutslaget spesielt. [color:#3366FF]Siste: Siderorsproblemet er borte, alt funker som det skal !![/color] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders furse Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Er dette tilbudet bare for FSX brukere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Hmm..??Prøvde å joine serveren i kveld,men kom ikke inn :confused: IP 81.191.83.138 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Einar du har feil IP. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 12. oktober 2009 Er dette tilbudet bare for FSX brukere? Dette opplegget er for FSX ja. Einar (og andre som lurer på det samme): Dere finner all info som trengs på denne siden . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Den er grei.Jeg bare brukte den som Geir Finstad refererte til i et tidligere innlegg.. See you soon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Du vil alltid finne riktig IP på www.flightsimlan.com happy flight :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.