Mathias Kjærstad Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Hei alle sammen! Er en stund siden har bidratt med noen bilder her nå så nå er det på tide! Fløy KLAX-YSSY, i går til i dag. Også kjent som Los Angeles - Sydney, med full fuel og 860 000 LBS, det gikk en del rullebane lengde på KLAX da ja : ) Flyturen tok 15 timer og 5 minutter. (dumme meg glemte jo og ta noen bilder av takeoff) Takeoff fra KLAX Cruize Cruize Mørket er på vei ! Australian feeling ! Legg igjen en kommentar PMDG 747X REX Enjoy! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Snasne bilder og paint det der! Har du en link til den painten? Det er nesten en sånn man må ha! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2009 Den ligger på PMDG sin hjemme side som Qantas Wunala Dreaming. Helt enig, det der er den nydeligste painten man kan få til 747X Takker : D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2009 Noen som vil poste sin REX settingser her ? Har veldig lyst til og se hva dere andre bruker siden noe av de resultatene jeg har fått, ligner ikke så mye mot det som REX har opå sine hjemmesider. Det har ingen ting med mitt hardware å gjøre! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Nelson Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Slenger inn mine innstillinger. Ville ha en mørk blå himmel som ikke ble alt for mørk, så blueberry så ut til å virke for meg. Ellers ville jeg ikke ha en morgen/kvelds-himmel som ser ut som det brenner. Noe kjøligere som ligner med på norsk lys. De som så bra ut på bildene ble litt for kalde for meg, så til slutt endte jeg opp med dette. Håper det var til hjelp. Fine bilder forresten. Litt for intense farger på noen for min smak Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2009 Skal prøve Takk, vet dem var intense, men jeg fløy jo til Australia Brukte "Oh My" sunset, Sto at det var en favoritt i Australia, men, enig, skal prøve litt mindre intenst, fikk sjokk når jeg nærmet meg solnedgang, så ut som hele planeten var i brann Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 12. oktober 2009 Premium Medlem Del Skrevet 12. oktober 2009 Sterke og dramatiske bilder. De 5 første er mine favoritter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2009 Takk Ernst Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.