Gå til innhold

*Haster* Skyss FLG09


Vegard Mardahl

Anbefalte innlegg

Hei Alle sammen !

Er det noen fra Trøndelag som skal til FLG som kjører bil ? Han jeg skulle sitte på til trekte seg pga. dagens oppstandelser om flytting av FLG. Jeg skal komme med hele cockpiten min og trenger en del del plass, men en personbil er ikke et problem. Jeg kommer til å betale han eller hun GODT for dette hvis noen ser seg mulig til å ta med seg en stakkars ''haiker''. Jeg ser det som umulig å sitte på tog/buss i forhold til alt utstyr som skal med.

På forhånd takk og håper å se alle sammen på FLG09 !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi får virkelig håpe at det ordner seg. Personen jeg skulle sitte på med skal ikke ha dårlig samvittighet for at han trekte seg og har jeg vært i personens situasjon har jeg gjort det samme. Uansett jeg håper å se deg på FLG i morgen, det blir en lang natt for min del, for å finne en løsning. Er i kontakt med nsb for å få til å sende 7 spesialkolli til osl ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...