Gå til innhold

Viktig informasjon om FLG arrangementet


Fred Solli

Anbefalte innlegg

På grunn av uforutsette problemer er hele arragementet flyttet fra Forsvarets Flysamling til Clarion Hotel på Gardermoen. (Litt lenger nord på Riksvei 35, Shuttle bus går også hit)

 

Ved behov for transport ring på nummeret i bunn av meldingen så skal jeg prøve å formidle det videre.

 

Ved spørsmål om informasjon ring 920 38 388

 

Følg med i tråden, det kommer mer info.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til de av dere som har bestilt hotell rom på Nordlandia, vil jeg oppfordre dere til å avbestille dette og booke om på Clarion Hotel Gardermoen.

Adresse: Hans Gaarders veg 15, 2060 Gardermoen Tlf. 800 61 416.

Prisen er nogenlunde det samme vi hadde på Nordlandia.

Romprisen blir kr 995,- pr enkeltrom pr natt og kr 1195,- for dobbeltrom pr natt.

Oppgi ref. Flightsimlan

 

Vi jobber med kjøkkene på hotellet for å se om vi kan få til noe rimelig middagsalternativ for dere. Følg med her.

 

Ved spørsmål om informasjon ring 920 38 388

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er målløs :o Her jobber teamet på spreng for at vi faktsik skal kunne få ett like bra FLG som 06 og 07, og det eneste folk sier i denne og den andre tråden er at ditten og datten er uaktuelt osv... Slapp av, jeg tror teamet vet veldig godt hva dere krever og hva som må til for at vi skal få en fin helg. Som jeg skrev tidligere, jeg stoler fullt ut på teamet :)

 

i og med at dere har flyttet sted trengs det noe ekstra hjelp imorgen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg aldri vært på ett lan i mitt liv, men jeg velger å tro at litt av sjarmen er at man kan sitte oppe til de sene nattetimer i god selskap med likesinnede.

 

Sist men ikke minst.. Det blir som det blir, glade for at disse gutta ofrer jobb, fritid og familie for å stelle istand noe slikt står det uendelig mye respekt av. Dette blir helt klart årets happeing for meg i FS verdenen! :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir-Finstad

Som tidligere nevnt folkens FLG går som planlagt, 48 timer døgnet rundt, det er ingen vesentlige forandringer, de forandringer som måtte være er bare posetive... eller jo det er en liten forandring, det er at jeg har jobbet i to dager for og kunne gi noen av dere mulighet for en proffesjonell guiding i tårnet på Gardermoen av superviser der oppe...... ærlig talt folkens, vi gjør ikke dette for og levere 99% ...men 100%. Trodde dere kjente oss nå etter to FLG? Nå har vi reist hjemm, med god følelse i maven, vi er storfornøyde... Så vell møtt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri tvilt et eneste sekund på at dette ikke kom til og bli bra, har forrige FLG friskt i minnet, og det var en kjempe opplevelse, eneste negativet med bytting av lokale som jeg kan se er all den ekstra jobben dere helt uventet fikk, men som ble løst på en utrolig elegang måte!

 

Vi snakkes i morgen!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...