Sindre Holberg Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Heisann hoppsann! Imorgen skal jeg ha min første OTS trening på ENGM_TWR! Fra 20-22 lokal tid! Kom meget gjerne å fly! Mvh Sindre English: Tomorrow ill have my first OTS-training on ENGM_TWR. From 20-22 local time. Come fly! Best regards Sindre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Kan ta ICE318 og 319 i morra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2009 Høres meget bra ut Lars-Petter! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Vinje Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Kommer med NAX761. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Ruud Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 I'll be there Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2009 Sounds good folks! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Og jeg vil være der og fly Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 ENOS_CTR vil være på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Blir nok en tur fra Stocholm Arlanda Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Scandinavian 4608 coming in from Manchester. Got my first female ATC at EGCC_TWR. One year online, one female voice! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2009 Neimen så hyggelig da Anders PK; flotte greier! Fritt fram for APP hvis noen vil Nærbø: God tur! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2009 Da er APP, TWR og CTR online! Ingen unnskyldninger for å ikke fly idag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Vinje Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Tar snart turen til Stavanger. Venter bare på et par passasjerer som ikke møter opp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Vinje Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 "TWR:Speedbird XXX, what type of aircraft are you flying? Speedbird XXX:An Airbus A380. TWR:Okaaay, okaaay. an A380, hehe." Hoho :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2009 Ikke hver dag jeg får en A380 som skal til Kjveik fra Oslo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Vinje Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Holdt på å dra artig kommentar til han over radioen, men hørtes ut som frekvensen var litt opptatt. Hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Da var en trygt nede igjenn hadde litt radioprobleme i begynnelsen ment fant ut av det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Vinje Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Hvis du består og bestemmer deg for å sitte en time til, så kommer jeg tilbake fra Sola Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Er vel ikke så lett å bestå en OTS trening men! ENGM_App: var du våken i dag? Må si det var litt snodig kontrollering på arrival SAS9091 og SAS4806 men han 9091 fikk da øvd på GO-around Og når skal vi få norske jenter aktive i vatsim-miljøet? Ja til flere som Wendy Cowe :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2009 Tusen takk for all trafikk folks! Fikk kjørt meg sikkelig en stund der Vinje: akkurat nå så kaller soffan, potetgullet og colaen! Men du får ta en tur senere Og husk det var en trening Ok! Skal ha en trening til, og den kommer mest sansynlig til å skje under FLG(ikke under realtime, nei ) Det blir annonsert Mvh Sindre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Vinje Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Beklager, beklager. Leste visst feil. Hehe, men ENOS og ENGM_APP er jo på, sa da går det helt fint. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Så ut til at du gjorde en veldig god jobb, Sindre Hva det gikk av ENGM_APP må gudene vite, maken til merkelig kontrollering skal du lete lenge etter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Kontrollering på Arrival av approach gikk ihvertfall mot mye sunn fornuft og ganske stikk i strid mot mye av det man som rimelig fersk s3 selv nettopp har lært! Men han var kanskje trøtt, øl-tørst eller synsforvirret! Sikkert en grunn for det liksom men det var noe mot normalt ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 syns du var flink jeg Sindre Da har ejg fresha opp vatsim til i morgen blir nok en tur og to kanskje tre viss jeg rekker før Realtime starter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2009 Takk takk! Tror nok neste trening blir den siste før utsjekk Ang. approchen, så er det enste jeg kan si at jeg merka at det ble tett mellom flya der, og SAS9091(?) fikk ihvertfall trent på G/A Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.