Anders Merch Grønmyr Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2009 TRAINING IN PROGRESS ENTC_TWR Gi Espen noe å jobbe med nå folkens Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Huff, angrer nesten på at jeg satte kursen så langt sør som til Gardermoen... Kunne fløyet skytteltrafikk mellom Bodø og Tromsø et par ganger i stedet. Hvordan er det med å avslutte flighter underveis på vatsim? Det er vel ikke noe regelverk mot det, så lenge man er på unicom? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Flott med bemanning i N.Norge.Men jeg kommer nok ikke til og fly i Norge eller N.Norge på laaang tid. Har begynnt med min første world tour noensinne. FLyr en ICE 757 med 50 VIP pax,jorden rundt.BIKF-Halifax Canada første stop.ICE990 :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Beklgar så meget at ENBD ikke er på, jeg startet flight fra New York, glemte ENBD, prøvde å slette bookingen men fikk BSOD. Flyr nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2009 Du får ha en riktig god tur Bedin og kan vel være unnskyldt med at det er heller dårlig med ICE i nord-norge. Lurte faktisk på om jeg skulle dra avgårde på noen launghauls selv denne uka med fri fra sjøen og bil på verksted! hmmm... Back to topic// Begynner ihvertfall bli litt trafikk til Tromsø i kveld. det er nice Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 CTD turning final.... Hurra... :mad: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2009 Kjenner til den Gunnar! Like kjedelig hver gang, spesielt etter en langtur Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Har også meget god kjennskap til CTD fra før i tiden, med den gamle sliteren av en såkalt PC jeg har. Jeg satte grafikken ned til FS2001-nivå, så nå funker det rimelig greit... :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Er nok absolutt værre etter en langtur, ja, så det var godt at dette ikke var en... RJAA-EGLL med CTD på finale... Det må være hyggelig, det... :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Sæther Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 jess takk for i kveld. det va helt enormt med trafikk.. telte hele 3fly på 2tima hvor en returnerte etter motorhavari.. så egentli bare 2fly, pluss deg Gunnar med krasj^^ men alt i alt en rimeli trafikkfylt dag i tromsø..-.-* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2009 Espen: Kan si så mye som at du hadde et bedre gjennomsnitt enn approach som satt 3,5 time lengre enn deg! Men takk til dere som kom innom! Blir en stund til neste gang jeg er i nord. Men den gangen blir da også noe som overgår tidligere saker i nord på ei god stund! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Det var et par stykker i sør som godt kunne trukket seg lenger nordover, ja Men ærlig talt. Vi vet jo at det er mange som vil fly i nord. Derfor burde det heller arrangeres noe en helg hvor folk har tid. Dere ATC'er må nesten finne ut når dere har tid, og poste datoer, så får vi se på responsen fra de andre simmerne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Flott initiativ dette her, men må innrøme det ble Oslo-Trondheim på meg da både ENGM_TWR, ENGM_APP, ENOS_CTR og ENVA_TWR var online... :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Hansen Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Skulle gjerne støttet opp med trafikk, men var dessverre ikke hjemme før 21.30. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2009 Marius det kommer be patient Men trenger litt hjelp til å få det til med tanke på å trekke flere dyktige kontrollere oppover til å dekke ulike tower og app posisjoner samt ctr. Skal pønske ut noe iløpet av denne uken tenker jeg og har sett for meg hvilken helg det blir så regner med det vil bli publisert i god tid Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Nais Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Ja jeg er enig i at folk burde fly der det er ATC, men det er heller liten vits i å bli sur for at folk ikke kom å fløy i nord. Dette er VATSIM, folk skal få fly dit de selv ønsker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Rønning Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Jeg kan jo komme så har dere noe og bryne dere på :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2009 Aleksander: Har jeg misset noe? Noen her som har vært sure? Å sitte uten piloter er en del av controllerlife! And we`re used to it! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Ja jeg vet :grin: mente heller ikke at du eller noe andre var sur, men det er noe vi som controllere bare må godta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Ruud Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Akkurat som vi må godta at det ikke er controllere overalt vi vil fly Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Akkurat som vi må godta at det ikke er controllere overalt vi vil fly Hehe, det har du rett i! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Man kan nok diskutere dette i det uendelige,men dere skal være glad for at vi har noen ildskjeler her som tar insiativ for å få noe i gang.Slutt å syt! Det beste har nok vært å få i stand et North-flyin event. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Ruud Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Jeg syter på ingen måte og det var ikke ment som noen form for kritikk på noen måte. Jeg synes dette er et fantastisk godt initiativ og jeg fløy når de staffet Nord-Norge sist, og vil absolutt gjøre det igjen når de får tid. PS: Mine flydager er på onsdager og torsdager Denne onsdagen vil jeg bruke i Manchester. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2009 Aleksander: Vel da missforstod jeg deg, men når du poengterer med at man ikke må bli sur for uteblivende trafikk så er det kanskje ikke så rart! hehe... Einar: Et fly-in har jeg jobbet og lekt litt med i planlegging et par dager nå. Skal mailes og sendes inn som forslag til VACCSCA så kommer det mere info når man ser ann bemanning og humøret for dette tenker jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 my bad, man kaller det vel dårlig formulering :grin: Uansett så er det fint at folk staffer flyplasser i hele Norge, og at vi klarte å dra på oss Iron Mic Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.