Gunnar van der Meeren Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Hadde min første MP-tur i FSX i dag. Sammen med Ernst fløy jeg Cub. Selv om vi hadde endel merkelige opplevelser underveis, kan vel dette betraktes som vellykket: :cool: Her er slik jeg så det.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Herlig! Gleder meg til å henge meg på slike turer! Bare netshop får sendt varene først :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 5. oktober 2009 Premium Medlem Del Skrevet 5. oktober 2009 Yezz, endelig Gunnar . Ikke helt i mål, men vi er ONLINE, og nå kommuniseres det med PRAT :grin: . Dette kan bli veldig gøy, og Tommy vi gleder oss til å få med både deg og flere andre til å fly MP. Serveren til Geir-Finstad hadde mye flyvning på gang, men Gunnar og jeg kommuniserte på egen frekvens, så TeamSpeak fungerte utmerket. Men jeg opplevde mitt første FSX-krasj under flyvning og DET må jeg finne ut av??? - Legger ved noen bilder fra min vinkel, så kan vi sammenligne den visuelle erfaringen. Jeg har ikke den painten du fløy Gunnar, så hos meg fikk du den gule Cub`n. Okei folkens, det begynner å nærme seg at vi kan fly flere sammen . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 ...Og til dere som ønsker flotte A2A cub liveries - sjekk HER! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Flotte bilder! Jeg må få si at jeg ikke kjenner meg igjen, hvor fikk dere solen fra? Den hører jo ikke hjemme i Alaska, iallefall ikke under 7000ft! :grin: Vi får vel slå oss sammen for en real søndagstur om ikke lenge, det er så mange steder man ennå ikke har fått vært! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.