Kristoffer Vinje Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Utrolig gøy oppe i nord idag. Skulle ønske det var sånn på sommeren også, så vi hadde fått litt mer lys Men men, skal ikke klage! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Det finnes nå nesten ikke noe mer koselig og morsomt enn å fly i stummende mørke, en vinterkveld i storm fra nordøst! Jeg håper for all del at Alta blir bemannet under et par vinterstormer i år. Rwy 29 i sterk vind, med 737, er ikke til å kødde altfor mye med! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Vinje Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Det er sikkert mer koselig når du får varm kakao med krem servert av en hot flyvertinne, og du har et mye bedre scenery enn det vi har i FS. Og da snakker jeg selvfølgelig om real life. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Hehe, vi har nå en grei versjon av Alta i en eller annen nyutgitt utgave av norsky flyplasser Litt lavoppløst foto som bakketeksturer, men striper på rwy og twy er markert bra. Nå er imidlertid Alta bygget ut irl, så noen får vel ta og oppdatere FS snart. Hadde jeg bodd i Alta, skulle jeg gjort det, men nå for tiden er det Lakselv-prosjektet mitt som gjelder (selv om jeg ikke bor der heller!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Jaja, da ble det 12 timer og 45 min logget som ENBD_CTR i dag. Huffa meg! Ja Ja, dere skal søren ikke klage på lite ATC i Nord! Så får vi se om trafikken holder seg oppe uten at det er noe event planlagt i forveien. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Hehehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Vinje Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Hehe, mente ikke at det var dårlig scenery. Mente at det sikkert hadde vært mye koseligere om man faktisk hadde flydd der på natten i real life. Forresten flott at Nord-Norge får mye ATC fremover, men tror fremdeles jeg kommer til å fly mye ved Gardermoen da det er den flyplassen jeg liker best. Men misforstå meg ikke, jeg elsker de utfordrende approachene i nord. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Sæther Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 ikke klage på noe atc i nord sier du PK? vell vi måtte jo klage får å FÅ atc dit.. for noen uker siden var det ingen ting å når det var var d enten app,twr,ctr å ingen var på samtidig.. så kom ikke her å si at vi ikke har noe å klage på for ATC kom IKKE(så å si 0) før vi "HADDE" klaget! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Espen: Per-Kristian mente nok å ha en humoristisk vri på innlegget sitt, Espen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Sæther Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 meget mulig jeg tolket feil å da beklager jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Det er ikke så nøye Jeg håper bare at piloter og ATC'er heller mer mot nord i vinter, for det er som kjent her det skjer, så denne starten er jeg storfornøyd med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 Bra det ble bra aktivitet og fornøyde piloter her i kveld! Nord-Norge blir nok bemannet igjen om ikke altfor lenge. Har allerede booket Tromsø førstkommende mandag. Alta og Bodø skal man heller ikke se bortifra under vinteren, ja tilogmed Kirkenes som er min flyplass i nord. Hadde vært skuffende om det ble kun et par tre fly i nord ikveld men jeg syns det var over forventningene til en kjedelig mandagskveld! Takk til alle piloter og co-ATC! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Vel Espen, ja jeg mente å ha en humoristisk vri på innlegget mitt, og når det er sagt så har det INGEN ting å si at dere klaget. Eneste må være for Grønnmyr sin del. Jeg ville vært her uansett! ENBD_CTR er mitt nye hjem som ATC på VATSIM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Sæther Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 da er vi enig:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.