Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 30. september 2009 Premium Medlem Del Skrevet 30. september 2009 Og da snakker jeg om The Eagle , et legendarisk aerobatic-fly, både EN og TOseters. Denne er fra "Iris" og jeg må si at de har klart å etablere seg i toppskiktet av modellbyggere for FSX. For aerobatic-fly er det ekstra viktig at flyfeelingen stemmer, og jeg lover at Christen Eagle innfrir !! Det er lenge siden jeg har hatt det så villt og begeistret i det virtuelle himmelrommet . Utseendemessig er dette også en godbit, med flere fantastiske "paints", og med kø av ivrige "repaintere" vi kan forvente at utvalget øker. Lydkvaliteten, VC og framerates er også på pluss-siden, så hvis du er av den rastløse typen, anbefaler jeg å utfordre pilotegenskapene i denne modellen. Kan dette være noe for den virtuelle flyklubben :whistle: . God tur. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Den så jo virkelig lekker ut! Har du noen bilder fra VC også? Har vert endel i næheten av flytypen, LN-XDP på Voss Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Oyeha, denne skal vi kose oss med.. Jeg har forøverig en svær sånn i moddælfly som ikke er fløyet enda, 2,4 meter vinge spenn. Det er jo et fly med hyfsede acro egenskaper. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 30. september 2009 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 30. september 2009 Har du noen bilder fra VC også? ..... sorry, glemte VC i farta. Fløy utysket på nattmårran, og nå er jeg på jobb ( hysj, ikke si det til noen :blush: ). Men VC er detaljert og tro kopi av ækte greier, bare sjekk hjemmesiden til Iris. Oyeha, denne skal vi kose oss med.. Jeg har forøverig en svær sånn i moddælfly som ikke er fløyet enda, 2,4 meter vinge spenn. Det er jo et fly med hyfsede acro egenskaper. Oh my Gåddh, med DET vingespennet trenger du jo ordentlig flyplass . Flyr du den i cockpit :grin: . .......og nå forstår jeg bedre måten du fløy under formasjonstoktet vårt sist søndag :grin: :grin: . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.