Gå til innhold

Dokken og Vigra


Tom Knudsen

Anbefalte innlegg

Nja, om jeg ville gjort det om jeg var ansatt og med tilgang til calling anlegget er en annen ting.

Jeg mener ikke at det er rett bruk av flyplassens calling anlegg, men når det først ble gjort så synes jeg ikke synd i mottaker av beskjeden(i akkurat dette tilfellet) på noen måte, for å si det slik.

 

La meg bare legge til at jeg ikke ønsker å se at calling anlegg rundt omkring på Norske flyplasser skal brukes til å hetse spillere, eller komme med andre patriotiske meldinger til et bortelag på gjennomreise. Slik uprofesjonell oppførsel på en arbeidsplass hører ikke hjemme noen steder.

 

Personen som gjorde dette på Vigra opptrådte uprofesjonelt, men det gjorde Dokken også, til de grader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi flyplass sjef Tor Hånde på Vigra uttalte at det var en fra Røros ground handling som har gjort det og at han har lagt seg flat og beklaget det hele..

 

Uholdbart

 

Lufthavnsjef Tor Hånde på Ålesund lufthavn bekrefter også det som skjedde:

 

- Det viser seg at en representant for Røros Flyservice som håndterer bakketjenestene for Norwegian har kommet med en melding. Dette er selvsagt helt uholdbart, og det er allerede tatt opp internt i selskapet. Vedkommende har lagt seg helt flat, sier Hånde til smp.no.

 

http://fotball.smp.no/nm/article151209.ece

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...