Sandro Stanojevic Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Hei jeg legger inn et bilde av en Lufthansa 747-400 og jeg synes at bilde er ikke så klart og fint, er det på grun av pcen eller noe annet. Det går jo ikke ann å se nesten hva som står på flyet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjartan berg Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 OH MY GOD!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Jeg håper ikke det ser slik ut i simulatoren din? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil Topstad Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 .. Oi.. hva skjer her? er simulatoren din slik også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn J. Jensen Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Ser ut som ekstremt kraftig JPEG komprimering? Simmen er nok ikke slik regner jeg med Håper jeg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Nelson Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Bildet er bare 32kb stort. Komprimeringen var litt for kraftig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandro Stanojevic Skrevet 22. september 2009 Forfatter Del Skrevet 22. september 2009 Simmen min her helt anderledes en det bidet der. På simmen er det fint og skarp bilde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Rønning Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Ser jo uansett at vannet er bra, hva du bruker? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandro Stanojevic Skrevet 24. september 2009 Forfatter Del Skrevet 24. september 2009 Lastet ned noen Vanntexturer fra filbiblioteket Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Gå altid efter mindst 150-300 kb ved JPG komprimering. Det plejer at være et godt resultat. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.