aleksander rødland Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Hei, jeg skulle bestille en billett med Norwegian fra Bergen til Stavanger den 29. september. Prisen lå på greie 480kr inkludert avgifter på blant annet bagasje. Da jeg kom til betalings siden og hadde fylt inn all informasjon så fikk jeg beskjed om teknisk feil, venligst prøv igjen seinere. Jeg hadde ikke mulighet for å prøve igjen før to dager etterpå og da var prisen steget. Dette var noe jeg hadde forberedt meg på og tok derfor bilde av siden med teknisk feil på og prisen jeg hadde fått tidligere. Jeg tenkte at det var nok ikke verre enn å ringe Norwegian og få forklart problemet. Dette resulterte i at jeg ble sittende å diskutere med en kvinne som ikke hadde så veldig imponerende norsk kunnskaper. Da jeg sa at jeg hadde tatt bilde av siden så fikk jeg til svar: Nei ikke bilde. Do kan enten bestille eller ikke bestille til den nye pris. Dette er noe som irriterte meg veldig og jeg mistet helt smaken på å fly med norwegian, så jeg sendte de en mail og forklarte hele hendelsen. Om jeg ikke hører noe positivt fra de så blir det nok til at jeg først prøver konkurenten neste gang. Dette er en veldig lei hendelse da jeg alltid har likt Norwegian. Jeg vet at dette ikke representerer Norwegian, men de kan no vertfall ha kundeservice som er litt hyggelig eller vertfall interresert i å hjelpe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Det var leit og høre, men du betaler for transport, ikke service når du flyr med slike. Hadde de kunne ha fryset deg ned og stabla deg på en pall billigere hadde de gjort det:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas F. Tollefsen Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Det var sikkert bare veldig få ledige billetter til den prisen du først fikk oppgitt. Om du brukte noe tid på å gå gjennom kjøpet, kan det sikkert skje at noen snappet billettene foran deg. Det er vel i utgangspunktet ikke Norwegian sin skyld? Har opplevd det samme selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 21. september 2009 Forfatter Del Skrevet 21. september 2009 Det var jo teknisk feil på siden, for jeg prøvde det flere ganger og fikk opp samme pris og samme beskjed. Så jo jeg vil tro det er Norwegian sin skyld Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Helberg Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Kom du ikke inn på sidene før etter 2 dager??? Kan sikker skje at det er en hikkup i systemet noen ganger, men 2 dager? Tviler på at systemet demes var nede i to dager...... Var det du som ikke hadde mulighet til å bestille før etter 2 dager, er det jo ditt problem og ikke Norwegian sitt..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Med mulig unntak av språkkunskapene, så tror jeg nok mye av det samme ville ha hendt med de større nettverksselskapene (eks: SAS) også mht. til den "2 dager etter"-delen. Tricket er vel å ringe straks du oppdager feilen i steden for å vente i 2 dager. Dersom du ikke hadde tid til å ringe der og da er jeg redd du stiller svært dårlig, da flysekskapene ikke har ansvar for din tidsbruk/prioritering i tiden rundt bestilling... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 21. september 2009 Forfatter Del Skrevet 21. september 2009 Nei, jeg prøvde jo utover dagen. Så dette var ikke et engangstilfelle. Systemet var ikke nede i to dager, men jeg hadde ikke internet muligheter før etter to dager. Jeg prøvde jo flere ganger samme dag. Det er vel ikke min feil at systemet deres er nede? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 OT: skal du møte på Madla den 29. Aleksander? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 21. september 2009 Forfatter Del Skrevet 21. september 2009 Det stemmer =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Da sees vi nok der. jeg tenkte å ta SAS ned. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 På samme måte, om jeg finner meg en flybillett hjem til høstferien til fks. 400 kroner, er jeg heldig. Da blir det opp til meg selv om jeg ønsker å få gjennomført kjøpet der og da, eller ta risken på å vente. Dette er vel på ingen måte Norwegian sin skyld at du ikke fikk billettene til denne prisen, du kunne f.eks. ringt og bestilt billetter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 21. september 2009 Forfatter Del Skrevet 21. september 2009 Det gjør vi Andreas. Jeg flyr med SAS klokken 15:30 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Jeg tenkte å bestille billett på samme flyvning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 21. september 2009 Forfatter Del Skrevet 21. september 2009 Er du sikker på det? Kan jo hende det blir slosskamp om klapp tur da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Jeg vil si jeg har ganske gode sjangser. Edit: Så for min egen del håper jeg ikke du kjenner pilotene eller noe sånt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 21. september 2009 Forfatter Del Skrevet 21. september 2009 Du kan jo ta flyet som går en halv time før eller etter? =) Har så utrolig lyst på klapptur! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 22. september 2009 Forfatter Del Skrevet 22. september 2009 Da har hele hendelsen snudd i en positiv retning! Jeg fikk mail fra norwegian i dag om at det var mye feil på siden den dagen og derfor skulle jeg selvfølgelig få billetten til den prisen som jeg hadde sett da jeg prøvde å bestille. Problemet var at jeg fikk denne mailen 26 timer etter at jeg booket billet hos SAS og da er 24 timers full refunsjon gått ut. Jeg prøvde uansett og ringe sas, men fikk ikke noe positivt svar der heller. Jeg skrev mail til Norwegian og forklarte at jeg var glad for at de prøvde å ordne opp, men at jeg desverre ikke fikk avbestilt billetten som jeg allerede hadde booket hos sas. Rett før jeg trykket send så fikk jeg en tlf fra SAS om at de skulle være litt grei og la meg få full refunsjon på billetten jeg hadde booket hos de. Så da ble det Norwegian på meg allikavel og jeg sitter igjen med et veldig bra inntrykk av begge selskaper! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Det var godt å høre Aleksander, litt overaskende, men flott at begge selskaper hjalp til der. Da tar jeg 15:30 med SAS, så sees vi vel gjerne på Madla. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 22. september 2009 Forfatter Del Skrevet 22. september 2009 Det gjør vi vettu! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.