Paulo Fernandes Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Nå har jeg og Kristoffer Vinje kommet lenger på Jorda Rundt turen vår. Hittil har vi fløyet: EDDF - KBOS - KMIA - TNCM. Bildene viser to flyturer, KBOS - KMIA, og KMIA - TNCM. VENNLIGST les bildeteksten, ellers forstår du ikke mye =) Jeg på gaten i Boston, straks klar for pushback og flytur til Miami: Kristoffer på gaten i Boston: Holding short for 33L i Boston, med ATC online Climbing to cruise: Vinjes kontor: Floridas kyst til høyre (flyplassene viser landmarkeringen), og Jacksonville er rett til høyre for oss: Her på innflyvningen til Miami intl airport (KMIA), here I come Florida! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Flotte bilder Paulo! Ser ut som en fin tur Hvilket skysett bruker du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Rønning Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Fine bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 19. september 2009 Forfatter Del Skrevet 19. september 2009 Også, bilder fra turen til St.Maarten =) Her tar jeg fra RWY 12, outbound på SKIPS1 departure: Climbing to FL330: Flyr over Bahamas: Her sjekket jeg været for TNCM. Det så ganske bra ut, litt skyer på 1200 ft, men nok til å kunne klare å se rullebanen før MDA var nådd. Slik ble det ikke. Jeg nærmer meg stadig St.Maarten og været blir bare verre og verre. Det viste seg at METARen i AS ikke var den samme som vatsims METAR, så den viste skyer på 800 ft og bare 2000M sikt. På første landingsforsøk ser jeg aldri flyplassen, selv om jeg flyr mot PJM VOR på 96 grader. Da jeg ser flyplassen er jeg på 350 ft (under MDA), og rullebanen er altfor langt til venstre, så jeg tar go-around. På andre forsøk er jeg for høyt. På tredje forsøk ligger jeg svært lavt og tar litt sjanser, hihi. Jeg måtte bare lande, jeg hadde lite fuel og kunne ikke ta noen flere go-arounds: Endelig er jeg linet opp fint: Touchdown, jeg føler meg som han feite duden i FSX-traileren (Han som lander og sier "touchdown, uuh" og spiser sandwich.) Når jeg står parkert, da oppdateres endelig activesky-været til været som det står i squawkbox, nå jeg burde ha landet: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Flotte bilete du serverar Men fy for ei skummel innflygning på Princess Juliana :crazy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Det bildet under landing fra maho beach var utrolig stilig! Flotte bilder Paulo, gleder meg til å se resten! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Flotte bilder.Artig appr på juliana. :grin: Men skal man ikke fly worldtour med samme fly? :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Flotte bilder! Kjenner jeg savner 737 cockpiten, men vi får klare oss med det man har enn så lenge. Når kommer dere til Alaska? :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil Topstad Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Dette var flott!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 20. september 2009 Premium Medlem Del Skrevet 20. september 2009 .....og jeg som blir imponert over meg selv, når jeg fullfører en flytur mellom Mosjøen og Brønnøysund :blush: . Storslagent prosjekt, dristig gjennomføring, flott presentasjon!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 21. september 2009 Forfatter Del Skrevet 21. september 2009 Oi, dette var nice feedback folkens =) Tusen takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Røsberg Mauren Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Du slutter aldri å imponere Paulo! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.