Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 19. september 2009 Premium Medlem Del Skrevet 19. september 2009 Hehe! Ikke lenge før du lander på balkongen hjemme hos deg.. ......Dette var Einar Kristiansens forslag :grin: . Jeg kunne ikke dy meg, måtte bare "se for meg" hvordan det ville tatt seg ut. Riktignok har jeg stor balkong, men skulle jeg fylt opp med en Piper Cub, måtte nok grill-møblene vike plassen. Det hele endte med et kompromiss, møblene ble stående, og vi nøyde oss med en low pass :cool: . Skål. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Fantastisk utsikt Hvor i Bodø er det du bor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Å herre min skaper for et NYDELIG bilde Ernst. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 19. september 2009 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 19. september 2009 Fantastisk utsikt Hvor i Bodø er det du bor? For de som er lokalkjent, jeg bor i Løpsmarka, rett før Bremnes, i husrekka ut mot havet og Landegode. Utsikten er uforskammet bra, enten det er midnattsol eller nordlys..... Å herre min skaper for et NYDELIG bilde Ernst. Takk skal du ha Steinar, jada grafikken begynner å bli brukbar i FSX :grin:. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Steike for en flott utsikt du har, og en cub gjør den ikke akkurat dårligere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Løpsmarka ja, var der for ikke så lenge siden. Har bosatt meg i Bodø nå grunnet skolegang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Takk skal du ha Steinar, jada grafikken begynner å bli brukbar i FSX grin. Så så Ernst. Dette er mere FS9 en FSX :grin: Neida du. Mitt trente øye lurer du ikke. Detter er nok en pen blanding av real foto og en smule FSX mixet elegang sammen i PS. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Den var ikke dum nei.. :grin: Herlig bilde Ernst! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Stilig bilete Ernst. Er mogleg eg skal nordover ein liten tur til våren. Dersom det vert noko av, reknar eg med at du inviterar på ei pils og litt bushflygningssnakk? :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Hehe Ernst! Jeg er helt utslått av den nydelige grafikken du har i FSX :grin: Bare så du vet det så har jeg ei 50m gress-stripe ved fiskecampen. Du er hjertelig velkommen neste sommer,du kan bare glemme å ta med det simple vinglasset.Jeg har "krutt" på dunk :grin: :crazy: Nydelig bilde forresten.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 20. september 2009 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 20. september 2009 Takkåtakk folkens . Er mogleg eg skal nordover ein liten tur til våren. Dersom det vert noko av, reknar eg med at du inviterar på ei pils og litt bushflygningssnakk? Pils i bushen må vi få til :grin: , og blir vårværet som på bildet er balkongen en grei flypratplass :grin: . Jeg er helt utslått av den nydelige grafikken du har i FSX Bare så du vet det så har jeg ei 50m gress-stripe ved fiskecampen. Du er hjertelig velkommen neste sommer,du kan bare glemme å ta med det simple vinglasset.Jeg har "krutt" på dunk Ho ho, du Einar du Einar, 50 m gress gir plass til et kobbel av Cubs, kanskje vi tar neste FS-treff i Baiern?? :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Sannes Riiser Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Nydelig bilde!! Men for å pirke litt, for å få det enda mer realistisk ville jeg gjort selve flyet en del mørkere, i og med at bildet er tatt i såpass med motlys Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 22. september 2009 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 22. september 2009 Takker. Kanskje vi har ulike skjerminnstillinger? Jeg prøvde å tilpasse lyset på flyet så det passet til motlyset, og synes jeg kom godt ut av det . Min skjerm er kalibrert etter Adobes fargerom RGB1998. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.