Sondre Nytrøen Hansen Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Hei! Holder på med særemne på skolen for tiden. Temaet er norsk luftsport og luftfartshistorie i Norge. Skulle gjerne hatt litt flere kilder, så er det noen her på forumet som vet om noen bra kilder? Så hadde det vært toppers! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 18. september 2009 Premium Medlem Del Skrevet 18. september 2009 Norsk Luftfartsmuseum skulle være en brukbar plass å begynne . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Jeg fikk en bok av min samboer som er helt ypperlig for deg vil jeg anta. Den heter FLY - trygt opp og trygt ned Historien om norsk flysikringstjeneste 1910-nå Ottar Julsrud ISBN: 978-82-03-23577-1 Aschehough og CO Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KJ Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Google Bernt Balchen, han har virkelig hatt mye å si for Norsk luftfartshistorie. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Gulliksen Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Og hvis du googler norsk luftfartshistorie i tillegg til de tipsene du allerede har fått, burde du få nok treff til at du har det du trenger. Googling er ikke så dumt når man står fast! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.