Kristoffer Rivedal Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Har jobbet litt med en repaint av Nemeth Design sin Super Puma i de nest nyeste fargene til CHC Helikopter Service. Den er stort sett ferdig, gjenstår bare litt småputtel. Slipper den hvis det er interesse for det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald Strand Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Veldig nice! Du må få`en opp på bibloteket! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Yey! Da står Format C: på planen, inn med XP og inn med FSX Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Interesse for den ja! Ser de jo hver gang eg er på flesland likevel, så kjekt å kunne fly den og! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Nydelig paint Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 17. september 2009 Forfatter Del Skrevet 17. september 2009 Takk, men da skal jeg laste den opp når jeg er ferdig med den. Lar den ligge en dag eller to så jeg kan se på den med litt ferske øyne, alt for lett å bli blind på detaljer. Jeg vurderer å lage den nyeste malingen til CHC og kanskje Norsk helikopter også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 20. september 2009 Forfatter Del Skrevet 20. september 2009 Da er den lastet opp på flightsim.com, og straks her på flightsim.no. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 har du link? jeg finner den ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 20. september 2009 Forfatter Del Skrevet 20. september 2009 Nettopp lastet den opp, så den har nok ikke dukket opp enda. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 21. september 2009 Forfatter Del Skrevet 21. september 2009 Da var den tilgjengelig, as322l2_chc_noc_lnohj.zip på flightsim.com Håper dere liker den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.